Beauty’s Code – Criza stimulează soluții creative

Femeile sunt înnebunite după cosmetice, tratamente și tot ce ține de anti-îmbătrânire. Din curiozitate pentru lumea de beauty și pozele de pe Instagram, am ajuns să cunosc produsele Beauty’s Code alături de Simona Vașadi.

„Sunt hand-made, făcute cu profesionalism și pasiune, cu respect față de natură și cu dăruire pentru sănătate și frumusețe, aspecte care se simt în fiecare picătură. E practic, o reîntoarcere la paradisul pierdut, este regăsirea modului de a trăi frumos.”

Produsele le găsiți în magazinul online www.beautyscode.com iar la Oradea, în showroom-ul Alpa Est.

11825879_610102959132684_4689111541298075730_n

Cum au luat viață produsele și conceptul Beauty’s Code?

Ideea conceperii unor produse organice a venit dintr-o nevoie personală, după un moment de criză existențială datorată folosirii unor produse cosmetice care au „reușit” performanța de a-mi adăuga 10 ani pe chip în doar 2 săptămâni. Criza s-a prelungit în disperare când, rând pe rând, soluțiile cosmetice existente atunci pe piață și-au declarat neputința de a restabili aspectul pielii. Am schimbat practic, paradigma de intervenție din „fabricat”, în „natural, organic”.

Efectul – instantaneu!

Pentru cine sunt gândite și adresate produsele organice/naturale?

Pentru oricine vrea să se îngrijească sănătos, pentru oricine vrea să-și păstreze vitalitatea tenului și a pielii, cât mai mult timp! Pentru persoane care acordă importanță stării de sănătate și de bine, stare care ar fi incompletă fără o aplecare atentă asupra îngrijirii pielii.

Cât de receptivă este piața față de produsele autohtone, hand-made, în detrimentul celor de tip drug store?

Fiind produse de nișă, așteptările noastre au fost realiste în ceea ce privește cererea. Nu am avut pretenția de consum în masă și nici nu am investit masiv în publicitate. Cea mai bună recomandare a fost CALITATEA produselor, care a fidelizat consumul, de la prima încercare.

În România suntem încă la stadiul de a educa sau cizela consumul de produse hand-made sau organice, tocmai de aceea cele mai consistente vânzări sunt pe piața europeană (Franța, Norvegia, Danemarca, Marea Britanie etc) sau în SUA. Însă, dacă luăm în discuție atributul „autohton” sau „brand romanesc”, putem vorbi de un consum…patriotic! De obicei, clienții noștri din străinătate și-au trecut pe „to do list-ul” din concediul petrecut în România –„refacerea stocului de produse Beauty’s Code”!

17904044_916335141842796_6731938501613912795_n

Se remarcă un trend tot mai orientat spre zona de produse organice și naturale, precum și un stil de viață complementar. Cum ajută Beauty’s Code în acest caz?

Îngrijirea pielii este piesa importantă într-un puzzle complex și, alături de alimentație și sport, creează reperele unui lifestyle sănătos. Cosmeticele organice Beauty’s Code au în compoziție uleiuri esențiale care, având molecula foarte mică, pătrund transdermic, foarte profund, luptând cu fenomenele îmbătrânirii chiar la nivel celular.

Care este feed-back-ul pieței până acum?

Rareori feed-back-ul a sunat doar „bune”, de cele mai multe ori impresia a fost din prima: „excelente” sau „wow”. Sună foarte măgulitor pentru noi, mai ales că sunt consumatori care au renunțat la produse foarte scumpe, brand-uri mari și au rămas fideli cosmeticelor noastre.

Este industria produselor de beauty o provocare pentru antreprenori?

A fost și va fi, atâta vreme cât va dăinui mitul sănătății, frumuseții  și al tinereții veșnice. Sunt arhetipuri care modulează nevoi permanente! Provocarea constă doar în alinierea la trendul timpului!

12631566_679232435553069_8279591154621003699_n

Fashion & Beauty este cea mai mare industrie din lume la ora actuală. Cât de mult se reflectă acest lucru în România?

Cred că este un domeniu în plină expansiune și, asemeni industriei auto a cărei dezvoltare sfidează nivelul de trai sau PIB-ul, industria de fashion & beauty românească are toate șansele să se compare cu nivelul industriilor similare din țări cu o mare tradiție de profil, cum sunt Franța, Italia sau Marea Britanie.

Femeile pun foarte mare preț pe frumusețea lor și sunt dispuse să plătească pentru aceasta. Cad ele în plasa promisiunilor de pe etichete?

Câteodată se întâmplă asta, dar doar prima dată în legătură cu un anumit produs! Exact asta mi s-a întâmplat și mie și…din lupta cu această dezamăgire s-a născut ideea de cosmetice organice Beauty’s Code, care să repare răul făcut de superficialitate și să redea speranța că poți găsi produse de calitate, concepute din dorința de a satisface consumatorul în primul rând și nu de a-ți umple buzunarele proprii!

Ce le recomanzi femeilor care vor să devină antreprenoare?

Să-și urmeze visele dar să muncească pentru ca acestea să devină realitate, să accepte provocări, să iasă din zona de confort, să nu renunțe la luptă, să aibă răbdare pentru că lucrurile mărețe nu se întâmplă peste noapte și niciodată, dar niciodată să nu plece urechea la descurajări sau la profeții negative!

By Cristiana Techereș

Surse foto: Arhiva personală Beauty’s Code