Oana Delia Radu este Director Grup Retail Cluj pentru Raiffeisen Bank, având în subordine 16 agenții pe care le coordonează cu multă pasiune.
Pentru Oana clientul este o sursă de inspirație continuă pe care încearcă să o cunoască cât mai îndeaproape și să îi găsească oferta bancară perfectă.
Haideți să aflăm mai multe!
Cum ai descrie cei 15 ani de experiență în domeniul bancar? Care a fost cea mai importantă lecție învățată în acești ani?
15 ani în bankingul clujean îi pot descrie ca o provocare zilnică, un mod de viață într-un ritm alert, într-o schimbare permanentă , cu opțiuni infinite de a învăța și de a evolua . Interacțiunea zilnică cu clienții și colegii este cel mai valoros fundament la definirea mea ca individ.
Cea mai importantă lecție : este cea de a fi mai bun în ceea ce faci azi decât ieri învățând din propriile erori.
Care este modelul tău de leadership? Cum motivezi oamenii și care crezi că sunt cele mai puternice atuuri ale unui lider?
Nu cred în modele de leadership, cred în schimb în autenticitate . În a fi tu însuți și atunci când greșești, dar și atunci când te autodepășești.
Cred în integritate, responsabilitate și mulțumirea lucrului bine făcut.
Un lider înnăscut este cel căruia îi este drag de oameni , cel care renunță la bariere și face pasul decisiv pentru a îmbunătăți lucrurile din jurul său.
Raiffeisen anul acesta și-a schimbat sloganul cu unul ce sugerează implicarea în societate. Cum se implică Raiffeisen în societate și cum transmiteți acest lucru clienților?
Responsabilitatea a fost mereu una dintre valorile fundamentale care a ghidat activitatea Raiffeisen Bank în cei peste 20 de ani de prezență pe piața bancară din România. Noua poziționare este rezultatul unui demers de înțelegere și prioritizare a factorilor care se regăsesc în ADN-ul organizației noastre și care sunt compatibili cu valorile în care cred cei mai mulți oameni. De aceea, am considerat că este important să vorbim mai mult despre responsabilitate, punând în lumină comportamentele responsabile de zi cu zi ale românilor.
Noua poziționare a Raiffeisen Bank marchează trecerea de la sloganul ”Reușim împreună” la ”Banking așa cum trebuie” și reprezintă concluzia unui proces îndelungat de evaluare ce s-a desfășurat atât intern, în rândul angajaților Raiffeisen Bank, cât și extern, în rândul clienților. În urma acestui proces de evaluare, a rezultat că cea mai importantă caracteristică a brandului este responsabilitatea, dorința de a face lucrurile așa cum trebuie și cu bun simț.
Cel mai important lucru pe care l-am aflat direct de la clienții noștri: „responsabilitatea” este definitorie pentru Raiffeisen Bank. Demersul nostru a fost până acum să înțelegem ce ne-a adus aici și ce avem de făcut mai departe. Plecând de la mai multe cercetări care au explorat atât relația construită în peste 20 de ani între bancă și clienți, angajați și societate cât și atitudinea românilor față de valori fundamentale reunite sub umbrela responsabilității, Raiffeisen Bank a lansat un dialog despre importanța integritații și a respectului față de ceilalți.
Raiffeisen Bank este una dintre cele mai active bănci în comunitate : am introdus bicicletele în orașe ( programul de închiriere biciclete I’Velo), sprijinim maratoane (București, Via Maria Theresia), susținem Habitat for Humanity, United Way Romania, Junior Achivments, Țășuleasă Social, Fundația Teatrul Act, Festivalul Enescu, Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu, TIFF, Festivalul de Tatru Undercloud etc.
Cum vine platforma Factory by Raiffeisen Bank în ajutorul deținătorilor de Start-up-uri?
Este prima dată când Raiffeisen Bank deschide ușa la propriu stratup-urilor românești. Am lansat în 20 martie 2018 „Factory by Raiffeisen Bank” un program de finanțare, desfășurat online sub forma unui concurs de proiecte, pe platorma www.raiffeisenfactory.ro. Participanții pot fi întreprinderi mici și mijlocii cu cel mult doi ani de activitate sau antreprenori care au o idee de afaceri viabilă, dar care nu și-au înființat încă o firmă. După înscrierea pe platforma www.raiffeisenfactory.ro, până la data de 22 aprilie 2018, vor putea obține credite în valoare de până la 50.000 de euro/proiect.
După crearea unui cont și autentificarea pe platformă, fiecare participant trebuie să completeze formularul de înscriere, disponibil la secțiunea Depozit de idei. Următoarele etape vor consta în verificarea proiectelor înscrise pe baza criteriilor de eligibilitate și evaluarea lor de către specialiștii Raiffeisen Bank. Finaliștii vor susține și dezvolta planul de afaceri în fața unei comisii de selecție, care va decide proiectele acceptate pentru finanțare prin programul „Factory by Raiffesien Bank”.
Creditele vor fi acordate prin programul COSME, cu garanție de la Fondul European de Investiții. Oferta completă de beneficii poate fi găsită pe platforma de concurs, sub denumirea de Ofertă start-up. Este un domeniu în care și noi și antreprenorii avem mult de învățat, iar acest exercițiu ne ajută pe toți. Ne dorim ca Factory by Raiffeisen Bank să devină un instrument util pentru întreprinzătorii cu idei, aflați la început de drum.
Oana Delia Radu – 3 lucruri care te descriu cel mai bine.
Trei lucruri în care mă regăsesc cel mai bine , sunt trei dintre valorile organizației în care lucrez: pasiune, învățare și respect.