Victoria Swarovski, între statutul de moștenitor al imperiului și dragostea pentru scenă

În zilele noastre, Swarovski Crystal Business este cea mai mare unitate de afaceri, cu o extrapolare la nivel global de aproximativ 2.680 de magazine, în aproximativ 170 de țări, mai mult de 26.000 de angajați, precum și un venit de aproximativ 3 miliarde de euro.

Din 1895, stăpânirea tăierii cristalului de către fondatorul Daniel Swarovski a definit compania, datorită pasiunii lui pentru inovație și design. Daniel Swarovski, fostul Daniel Swartz, s-a născut în nordul Boemiei. Tatăl său a fost un tăietor de sticlă, care a deținut o mică fabrică, unde tânărul a servit ca ucenic, devenind specialist în acest domeniu. În anul 1892 a patentat o mașină de tăiat electrică, care a facilitat producerea de sticlă de cristal.

Look+Women+Year+Awards+Gala+2016+RjAkVYZKQkdx

Astăzi, familia continuă tradiția, pentru a contribui la stilul strălucitor al femeilor din întreaga lume. Nadja Swarovski, strănepoata fondatorului, este un membru al comitetului executiv Swarovski.

În 1993, la Innsbruck, a sosit pe lume VICTORIA SWAROVKI, fiica Alexandrei și a lui Paul Swarovski, în timp ce mama sa lucra ca jurnalist, iar tatăl ei se ocupa de afacerea familiei. Deși ar fi putut să urmeze o carieră în afacerea de familie, Victoria și-a dorit să devină o cântăreață de succes.

Cariera muzicală a nepoatei Fionei Swarovski a început la vârsta de doisprezece ani. Succesul ei a dus la semnarea primului contract cu Sony Music. Primul ei single, „One In A Million”, a fost lansat în anul 2010, urmat la scurt timp de „There’s A Place For Us”, cântecul prezent pe coloana sonoră a filmului „Cronicile din Narnia”.

victoria-swarovski_gallery_normal

La 23 de ani, Victoria Swarovki, care a trăit deja în mai multe țări, a participat și a câștigat mai multe concursuri de talente, fiind și unul dintre cei trei membri ai juriului, din cadrul concursului difuzat de RTL, „Super Talent”, alături de Dieter Bohlen și Bruce Darnell.

Nici brandul tirolez „Swarovski” nu a putut sta departe de proiectele artistice sclipitoare, fiind sponsor pentru filmul „Fantoma de la Opera” (2004) și al Filmului documentar „This Is It” (2009), realizat în memoria lui Michael Jackson, oferind costume acoperite de cristale Swarovski.

By Diana Arieșan – editor contribuitor The Woman

Sursa foto - Marta Popescu Photography

Diana este profesor pentru învățământul preșcolar cu o experiență de peste 11 ani și autorul cărții „Abis în dealul sihastru”, lansată în anul 2013 (Editura Grinta, Cluj-Napoca). În anul 2015 a devenit membru al Cenaclului UBB, proiect realizat în parteneriat cu Uniunea Scriitorilor din România, Filiala Cluj. Absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației și a Școlii Populare de Arte „ Tudor Jarda”, din Cluj-Napoca, secția retorică, Diana are preocupări pentru artă, sub toate formele sale. În perioada 2012-2014 a fost membru al trupei de teatru „ Pavlov 25”, iar în prezent își consolidează abilitățile de retor în cadrul diferitelor evenimente culturale.

Surse foto: heute.at, s-media-cache-ak0.pinimg.com, content3.promiflash.de