Idei pentru creștere. Cu acest slogan și cu această viziune orientată spre creativitate și eficiență, v8 anunță că Adina Stănescu este noul director de creație.
Cu peste 10 ani de experiență în publicitate și zeci de premii locale și internaționale printre care Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Webby, Golden Drum, One Show, Effie și Internetics, Adina Stănescu își propune ca, în timp, să dezvolte în cadrul v8 o cultură orientată spre creativitate atât la nivel intern, cât și în relație cu clienții și cu partenerii agenției.
„v8 Interactive e o agenție independentă cu niște valori foarte bine definite: creativitate, simplitate, pasiune, eficiență, freshness. Valori la care am făcut «click» imediat ce le-am auzit. Mai mult, am întâlnit aici niște oameni extraordinari care au drive-ul necesar de a muta munții dacă își propun sau de a te împinge pe tine într-atât de tare încât să-i muți. Odată cu venirea mea la v8, îmi propun să fim o agenție recunoscută pentru faptul că facem rapid o muncă integrată, curajoasă și eficientă”, a precizat Adina Stănescu.
Ea s-a alăturat echipei la începutul lunii august. În cele 3 luni de colaborare, împreună cu echipele de creație din v8, Adina Stănescu a lucrat, printre altele, la campania de relansare a Farmaciei Sensiblu, convingând mii de femei să-și declare dragostea, a făcut tot Internetul să râdă prin planuri de conținut amuzante pentru Kaufland și a început cu dreptul o relație de colaborare cu BRD.
„În cei 8 ani de când v8 există pe piață, mi-am propus ca, prin fiecare campanie, să ne diferențiem printr-o înțelegere profundă a nevoilor clienților și o transpunere simplă și eficientă a acestora în campanii integrate, maximizând mereu oportunitățile pe care ni le oferă toate canalele de comunicare. Sunt încrezător că Adina Stănescu împărtășește viziunea v8 și că împreună vom putea realiza proiecte de impact în industrie, dar și pentru public”, a menționat Ionuț Andrei, CEO v8.
Pentru Adina Stănescu, este o prioritate folosirea creativității ca metodă în atingerea obiectivelor. Canalul de comunicare este mai puțin relevant, intenția primează: o strategie bună care se bazează pe înțelegerea așteptărilor și a dorințelor publicului țintă. Acesta este un obiectiv important pe care îl țintește și în calitate de director de creație al v8, acolo unde vrea să identifice oportunități și să genereze idei creative pe brief-uri de comunicare integrată.
Compania v8 este un business 100% românesc, înființat în 2013, poziționându-se în piață ca agenția care oferă clienților săi campanii care dau dovadă de curaj atât din punct de vedere creativ, cât și strategic, sub sloganul „ideas for growth”.