AEGON România achizitionează două izolete pentru ISU Cluj

AEGON Romania a decis sa achizitioneze doua izolete pe care sa le doneze Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta Cluj, pentru a le sustine activitatea in lupta impotriva noului Coronavirus (COVID-19).

“Traim o perioada dificila, cu multe necunoscute pentru fiecare dintre noi. Suntem cu totii martori la desfasurarea acestei situatii cauzate de COVID-19, iar a sta deoparte nu este o solutie. Fiecare dintre noi trebuie sa faca tot ceea ce ii sta in putere pentru a putea trece cu bine peste aceasta perioada. Tocmai de aceea, din dorinta noastra de a da o mana de ajutor si de a ne implica, am decis sa achizitionam cele doua izolete, avand in vedere faptul ca s-a discutat in repetate randuri despre faptul ca, momentan, numarul celor existente in tara este insuficient. Suntem foarte recunoscatori pentru toata activitatea cadrelor medicale din aceasta perioada, ei sunt in prima linie in lupta impotriva COVID-19 pentru noi toti, in timp ce noua ne cer doar sa respectam recomandarile autoritatilor si sa #StamAcasa. Printre primii care trebuie protejati sunt cei din echipa Inspectoratelor pentru Situatii de Urgenta, cei care intra in contact cu pacientii pe care ii transporta la spital. Implicarea noastra este doar de a le multumi si speram ca ii va determina si pe reprezentantii altor companii sa intre in aceasta lupta comuna”, a declarat Sinziana MAIOREANU, CEO al AEGON Romania.

Reprezentantii celor doua campanii AEGON din Romania (Asigurari de Viata si Pensii Private) au luat aceasta decizie din dorinta de a fi alaturi de comunitate si de cei care depun eforturi pentru noi toti.

“Sprijinul venit din mediul privat este binevenit in aceasta situatie dificila la nivel mondial, iar cele doua izolete propuse pentru a fi achizitionate ne sunt necesare urgent, avand in vedere ca exista posibilitatea sa creasca numarul solicitarilor si actiunilor desfasurate in urmatoarea perioada. Multumim pentru ca ne sustineti in eforturile depuse pentru limitarea raspandirii noului tip de coronavirus si va asiguram ca personalul unitatii noastre se dedica, alaturi de personalul medical si celelalte structuri responsabile, pentru a proteja cetatenii in aceasta noua situatie dificila”, a declarat Generalul de Brigada Ion MOLDOVAN.

Aceasta nu este singura masura luata de catre AEGON Romania in contextul COVID-19. Din grija pentru echipa, dar si din dorinta de a-si continua activitatea in beneficiul celor peste un milion de clienti, la finalul saptamanii trecute compania a anuntat ca din 16 martie 2020 intra in sistemul de munca de acasa. “Pentru moment vorbim de perioada 16 – 31 martie, cu prelungire daca va fi cazul”, au precizat oficialii companiei.

“Ne-am gandit la siguranta si sanatatea celor 150 de colegi, la familiile lor si la continuarea activitatii noastre in interesul celor peste un milion de clienti ai nostri cu pensii private si asigurari de viata. La baza acestei decizii au stat, desigur, recomandarile autoritatilor si dorinta noastra de a le respecta intocmai pentru a contribui la limitarea raspandirii COVID-19. Un gest normal care, facut la scara larga, duce si la protejarea cadrelor medicale care sunt deja suprasolicitate”, a mai subliniat Sinziana MAIOREANU.

In prezent, AEGON Romania are peste 960.000 de clienti si 150 de angajati.