Dacă ai o afacere care este prezentă și în mediul online, ești familiarizată probabil cu sintagma ,,trebuie să te reinventezi mereu”. O recentă statistică realizată la cererea Facebook, axată pe obiceiurile clienților te ajută în gândirea strategiilor de vânzare, dar și de promovare și comunicare. În decursul acestui an, 330 de mii de persoane au folosit opțiunea de Messenger pentru prima dată pentru a lua legătura cu afacerile mici, pentru a cere informații despre produs sau despre orice altceva, informează StartUp.ro.
Prin urmare, clientul așteaptă de la firme conectivitate permanentă, accesibilitate și interacțiune tot timpul, deoarece Facebook Messenger este un serviciu de mesagerie instant, așadar promptitudinea este una dintre cele mai importante valori care trebuie respectată.
Primul pas pentru a te promova este pentru mulți dintre noi social media, însă strategia nu trebuie cu siguranță să se oprească în a realiza postări cât mai profesioniste, ci să aibă o continuitate în relația cu cei cărora le adresezi mesajul sau le prezinți produsul.
Studiul citat mai relevă și faptul că întreprinderile mici utilizează Messenger pentru a se conecta cu comunitatea și clienții lor, pentru a face afaceri personale și a obține rezultate. Exemplu de bune practici, nu-i așa?
63% din persoanele care au participat la acest studiu au spus că schimbul de mesaje cu întreprinderile mici a crescut în ultimii doi ani, iar 67% dintre ei au așteptări ca nivelul de comunicare în online prin serviciul Messenger să crească pentru mai multe companii în următorii doi ani.
58% dintre respondenții care utilizează serviciul de Messenger spun că folosesc aplicația în fiecare zi, aceasta fiind în topul aplicațiilor prin care comunică în mod frecvent, atât cu grupul de prieteni și cunoștințe, cât și pe partea de servicii sau de corporate.
By Loredana Bertișan – Editor Contribuitor The Woman
Loredana este de profesie jurnalist, cu experiență de peste cinci ani în domeniu. A lucrat pentru mai multe publicații locale și naționale și a urmat mai multe stagii de formare în domeniu atât în țară, cât și în străinătate. Este absolventă a Departamentului de Jurnalism din cadrul Universității ,,Babeș-Bolyai”. Pe parcursul studiilor a descoperit că are o pasiune pentru partea de social și voluntariat, așadar a creat comunitatea Art4Education prin care se ocupă de campanii caritabile pentru copiii din satele României.
Sursă foto: www.freepik.com