TeCOMM 2018: Lansare produs unic în România pentru magazine online, bazat pe Inteligența Artificială

Comerțul online din România este estimat în anul 2018 la peste 3 miliarde de euro, cu 30% mai mult decât anul precedent, afirmă eCommerce Foundation. O piață care trece zilnic prin schimbări care au la bază comportamentul consumatorului, dar  și automatizări care permit o mai mare eficientizare a procesului de cumpărare. Zilnic, proprietarii de magazine online se lovesc de provocări și situații care le arată cât e de important să fie la curent cu toate tool-urile, informațiile reale din industrie și mijloacele care să-i ajute să-și dezvolte afacerea.

În eCommerce, se mizează pe tehnologii avansate, capabile să personalizeze experiența fiecărui client în parte, astfel magazinele online trebuie să țină pasul cu cele mai noi tehnologii de optimizare.

Lansare produs unic în România pentru magazine online, bazat pe Inteligența Artificială de către Retargeting.Biz

Prezentă și stabilă în ultimii ani în toate industriile, inteligența artificială redefinește procesul de eCommerce. Marketingul bazat pe analiza datelor de către algoritmii deep learning poate estima valoarea coșului de cumpărături și nu numai.

Rares Banescu - Retargeting.Biz

„Matricea de Inteligență Artificială Cognitivă creată de Retargeting.biz ne permite analiza comportamentului colectiv, crearea unor ipoteze privind produsele recomandate și validarea sau invalidarea ipotezelor respective.  Practic, atingem aspectul esențial pentru orice proprietar de magazine online: direcționarea clienților spre finalizarea mai multor tranzacții și personalizarea site-ului nu doar item to item (la nivel de produse) cât și item to user (la nivel de produse și de profil al clientului). Mai multe detalii despre avantajele unui astfel de tool și cum poate fi el implementat vom afla în cadrul TeCOMM București”, declară CEO-ul Retargeting.Biz, Rareș Bănescu.

Lansarea oficială a produsului Retargeting.Biz are lor în cadrul evenimentului premium de eCommerce TeCOMM, în 7 martie la București.

Ce aduce nou acest tool și la ce ajută magazinele online?

„Suntem prima companie din România ce implementează Inteligența Artificială congitivă pentru recomandarea de produse, care ne permite să identificăm cu o acuratețe de peste 80% care sunt produsele pe care un vizitator le va cumpăra (în mai puțin de 5 clickuri pe site). Implementăm atât Google cât și Facebook pe API pentru reclame create dinamic și personalizat și avem acces la câteva features noi, cum ar fi optimizarea în timp real a reclamelor după parametri precum ROI sau CPA. Ne referim atât la Remarketing/Retargeting cât și la Lookalike Audience.” completează Rareș.

Reprezentant Google pe scena TeCOMM 

Marcin Misztal, Head of Channel Partnerships Development CEE @ Google Marketing Solutions, prezent în cadrul evenimentului TeCOMM, vorbește despre marketing în era asistenței.

Marcin Misztal - Google

Marcin ajută partenerii Google să dezvolte soluții de afacere unice și accesibile în digital advertising prin integrarea AdWords în ofertele lor de produs.

TeCOMM, evenimentul premium de eCommerce

În cadrul evenimentului TeCOMM proprietarii de magazinele online află cum pot crește rata de conversie a vizitatorilor și a clienților existenți ai magazinului astfel încât să își crească atât veniturile cât și ROI-ul generat, alaturi de Marcin Kiril Dinov, Chief Business Development Officer la Retargeting.Biz.

În ultimii 6 ani, Kiril a deținut rolul de Marketing și Country Manager pe varii proiecte pentru regiunea CEE cum ar fi Stilago by Studio Moderna, FashionGroup, Click4Fashion by Massimo Plus, Tempo Stores și multe altele. Din 2016, Kiril activează ca International Business Developer pentru Retargeting.Biz.

Kiril Dinov - Retargetig Biz

Printre profesioniștii eCommerce care au confirmat prezența în cadrul noii ediții a evenimentului TeCOMM se află reprezentanți eBay, Google, CitiBank, Exponea precum și reprezentanți a celor mai importante magazine online din România.

Industria de comerț electronic are un uriaș potențial de creștere, atât din perspectiva pieței, cât și a resursei umane ce se formează în domeniu, iar cifrele confirmă acest lucru. TeCOMM eCommerce Conference&Expo a reunit în ultimii 7 ani peste 2500 de participanţi și a inclus peste 300 de prezentări, workshop-uri şi dezbateri susținute de peste 350 de speakeri naţionali şi internaţionali.

Cea de-a 11-a ediție TeCOMM eCommerce Conference & Expo powered by Retargeting..Biz are loc în 7-8 martie la Radisson Blu Hotel***** din București.

Proiectul Retargeting.Biz a fost lansat în 2013 având sedii în Los Angeles și București și este un software care ajută magazinele online să comunice în mod automat cu fiecare client al lor. Software-ul învață din acțiunile vizitatorilor și trimite mesaje personalizate pe baza călătoriei lor în magazinul online, oferind astfel motivația să finalizeze tranzacția.

Înscrierile au început pe website-ul oficial al evenimentului: bucharest.tecomm.ro.