ALISIA ENCO lansează, în ediție limitată, o colecție spectaculoasă de broșe-statement pentru cămăși, dedicate aniversării Centenarului României. O colecție inspirată din ceea ce România îi inspiră la rândul ei creatoarei – un amestec spectaculos de contrarii: simplitate și putere de inovație, minimalism și creativitate, delicatețe și forță.
Motivele românesti care au definit colecția „Tradiționale” sunt acum recreate în broșe-statement pe suport din lemn și sticlă organică, folosind cristale naturale și un sistem de prindere brevetat, cu ajutorul magneților.
Deja celebrele motive „Hora fetelor”, „Floare de Mai” și „Trifoi” sunt acum obiecte de design în sine, must have și, în acelasi timp, piese timeless, pe cât de spectaculos realizate, pe atât de versatile și ușor de asortat.
Frumusețea cu totul specială a colecției stă în faptul că ea reușește să îmbine cele mai noi trenduri în accesoriile de modă cu inovația tehnologică fără a face rabat de la minimalismul de „business with a twist” deja consacrat al brandului ALISIA ENCO. Fiecare broșă este o mică piesă de artă în sine, conceptual inspirată dintr-o contopire armonioasă de contrarii: delicatețea și strălucirea discretă a cristalelor naturale se îmbină fluid cu simplitatea lemnului sau a sticlei. Aspirație și ancorare, îndrăzneală și responsabilitate, feminitate și forță, distilate în simbolistica tradițională a uneia dintre cele mai bine vândute colecții de cămăși ALISIA ENCO.
Accesoriile au fost concepute și realizate în colaborare cu un designer de accesorii de fashion, Anahit Ghazaryan, de origine armeană, un brand recunoscut și apreciat în țara de origine, care a tradus cu pasiune viziunea brandului ALISIA ENCO și a înțeles România prin prisma câtorva simboluri cu valențe estetice. Cele câteva piese statement sunt doar începutul unei serii de colaborări cu tineri designeri talentați care își vor pune pe viitor creațiile sub semnătura brandului ALISIA ENCO.
„Am creat colecția de accesorii cu gândul la forța feminină a României, care merită celebrată, acum, într-un an aniversar. Mi-aș dori ca româncele – fie că sunt femei de business, antreprenoare, în funcții de decizie, angrenate în politică și în foruri înalte sau pur și simplu femei care trăiesc frumos și iubesc să fie elegante – să poarte aceste accesorii ca o emblemă a feminității active, militante, care schimbă lumea și România în bine. Mi-aș dori ca în spatele fiecăruia dintre aceste simboluri să se poată citi un mic manifest pentru creativitate, libertate, spirit pozitiv și încredere în sine.” (Alice Botnarenco)
Colecţiile ALISIA ENCO se comercializează în prezent prin intermediul propriului magazin online www.alisiaenco.com și al studio-ului situat central în București, dar și în magazine partenere din Cluj (concept store Artigiana House) și Constanța (magazinul Namag). Livrarea produselor se realizează oriunde în lume, iar transportul în România este gratuit.
Brandul ALISIA ENCO a fost fondat în anul 2014 de către antreprenoarea Alice Botnarenco, din dorința de a oferi femeilor de afaceri oportunitatea de a se exprima fără restricţii, prin intermediul unor articole vestimentare creative. ALISIA ENCO oferă o varietate de articole dedicate femeilor în afaceri, elementul central, de referință al brandului fiind cămașa.
Comunitatea The Woman o întălnește pe Alice Botnarenco în luna octombrie, în Iași, speaker la @The Woman after 5 pm.