Descoperă Personal Branding-ul prin #RevolutiaMeritocratieiPrinPersonalBranding

Salut. Eu sunt Alexandra Huștiu Bibire și o să fiu gazda voastră (ta), timp de 10 editoriale, în ceea ce se numește #RevoluțiaMeritocrațieiPrinPersonalBranding.

 

Am numit-o așa pentru că este, în primul rând, revoluția mea, internă, spre a-mi câștiga Libertatea și a început în zilele în care am început să-mi conștientizez Cușca în perioada când lucram în corporație. De altfel, numele ei a pornit de la cea mai puternică credință  învățată, limitativă, pe care o am și pe care lucrez de ani de zile pentru că este adânc înrădăcinată în subconștient ,,Nu merit”, credință căreia i-am găsit soluție prin orice acțiune pe care am început să o fac, oricât de mică sau de mare, insignifiantă sau curajoasă, pentru a-mi îndeplini Visul și a deveni cine îmi doresc să devin cu ajutorul Personal Branding-ului.

 

E o călătorie în care te invit și pe tine și anume Călătoria de la A Avea la A Deveni mai ales dacă ai, undeva  acolo în sufletul tău, Un Vis.

Creată în jurul a 4P(ași) simpli, te voi ghida să:

 – te descoperi prin autocunoaștere (1) – evident la un nivel superficial pentru că adevăratul proces de autocunoaștere durează ani de zile și presupune monitorizarea echilibrului între gânduri și fapte. Ba mai mult, în opinia mea necesită și un catalizator, un ghid,

 – te diferențiezi, aflând care este poziționarea și diferențierea ta, unicitatea, darul tău nativ dar și autenticitatea, folosindu-te de cea mi importantă regula în Personal Branding și anume Unitatea,

- iți creezi o strategie de brand personal în jurul a ceea ce ești și a resurselor pe care le ai și

- îți creezi un plan de marketing și un buget în funcție de rolul profesional pe care îl ai și evident, necesarul acestuia, prin bugetare.

 

De altfel, te voi introduce în:

 – Managementul de brand personal, strategii de tragere și de împingere, dar și conceptul de identitate,

- Lumea pe care o alegi – de la dependență (sau Lumea care te influențează) la indepedență (Lumea pe care o alegi) și apoi la interdependență (Lumea pe care o influențezi), nivele de conștiință și unde te afli tu și Cine vrei să Devii (pornim cu ,,gândul la final,,)

- Branding-ul de carieră,

- Sinele de bază sau Core Self pentru autocunoaștere sau Lumea din Tine: valori, roluri sociale, credințe limitative, stiluri de invatare, profil psihologic pentru a-ti afla punctele forte si punctele slabe, viziune și misiune. Sinele Calificat și Sinele extins, dar și Sinele Comunicat,

- Introducere în Personal Branding: ce este un brand personal și cu ce este diferit de un brand de carieră, de ce să îți construiești unul și regulile în construcția lui, proprietățile brandului în online și în offline, dar și casa digitală a acestuia – adică website-ul,

- P(asul)2: diferențiere și poziționare, unicitate și darul tău nativ, autenticitate dar și caracteristicile unui brand de success,

- Lumea pe care o influențezi: targetul și audiența ta, harta empatiei și propunerea ta de valoare,

- P(asul) 3 – strategia ta de brand personal și

-P(asul) 4: planul tău de marketing pentru a-ți livra brandul tău personal dar și resursele necesare, implicit prin bugetare.

 

Până data viitoare te las cu Povestea mea.

 

Ps: ,, La început dai din ceea ce Ai, dar mai apoi dai din Ceea ce Ești,, (Arsenie Boca)