adidas Originals prezintă noul model NMD_V3 – reinterpretează propria moștenire emblematică cu o viziune distinctă care conturează viitorul

În 2015, adidas Originals a lansat modelul inovator NMD – inspirat de modelele anterioare
emblematice ale mărcii și care a revoluționat lumea încălțămintei sport la acea vreme.

Șase ani mai târziu, familia Originals se extinde cu NMD_V3, o nouă versiune a siluetei consacrate, cu un design contemporan și inovator. Creat pentru cei care respectă trecutul și nu se tem să își creeze viitorul, cel mai recent model din familia NMD iese în evidență cu mândrie ca un viitor punct de referință pentru exploratorii rebeli, care modelează orașele de mâine.


Gândit pentru o viață în mișcare, NMD_V3 reinterpretează propria moștenire emblematică cu o viziune distinctă care conturează viitorul. Dinamic prin esența sa, pantoful a fost creat folosind un material textil reproiectat, care se înfășoară în jurul piciorului, o clemă transparentă pentru călcâi și talpa BOOST, care este parțial încapsulată într-o carcasă TPU.

Partea superioară a NMD_V3 este realizată dintr-un material performant ce conține cel puțin 50% Parley Ocean Plastic (fibră obținută din deșeuri de plastic recuperate din oceane și reciclate) și 50% poliester reciclat.


Mapând cu îndrăzneală viitorul, lansarea modelului NMD_V3 este însoțită de o campanie
emblematică de comunicare, ce îi promovează pe creatorii de cultură urbană din întreaga lume.

Avându-i ca protagonIști pe interpreta braziliană Anitta, DJ-ul și producătorul argentinian
Bizarrap și pe fotbalistul francez Karim Benzema, vizualurile captivante invită pe toată lumea să „creeze noi drumuri” și să își definească propria versiune a originalității.


Disponibil într-o gamă largă de culori energizante, NMD_V3 este disponibil în magazinele adidas