COS a prezentat la NEW YORK FASHION WEEK colecția de TOAMNĂ- IARNĂ 2023 

COS s-a reîntors la Săptămâna Modei de la New York pentru a prezenta colecția de toamnă-iarnă 2023: o  explorare a contrastelor, în care tradiția întâlnește inovația într-o evoluție a arhetipurilor COS. 

Catwalk-ul a prins viață în interiorul Manhattan Classic Car Club, pe fundalul râului Hudson, la apus. Suprafața  maro intens a podiumului a contrastat cu strălucirea formelor sculpturale metalice care au încadrat spațiul și au  captat lumina apusului. 

Curbele din oțel galvanizat s-au ridicat pentru a dezvălui o strălucire blândă și luminoasă în timp ce modelele  defilau radiind încredere îmbrăcate în piese elegante și în acelasi timp impunătoare – cele 43 de look-uri încapsulează principiile de bază ale atemporalității, calității fără compromisuri și vestimentației versatile.  

Explorând croiala funcțională și inovatoare în același timp prin metode de deconstrucție, croielile clasice sunt  reinventate din interior spre exterior. Costumele cu pantaloni sunt rafinate, iar vestele sunt reimaginate, în timp  ce umerii structurați contrastează cu fustele lungi din mătase, creând o imagine îndrăzneață și o siluetă alungită.  Look-uri complete din tricotaj sunt completate cu glugi, eșarfe supradimensionate cu franjuri care combină utilul și frumosul. Franjurii de pe pelerine și rochii și detaliile de pe gulerele cămășilor dau versatilitate pieselor clasice. 

În cadrul show-ului, pe lângă colecția main AW23 a fost prezentată și colecția COS Atelier pentru toamna acestui  an, marcând cea de-a treia colecție COS Atelier care se bazează pe măiestrie, meștesug și inovație. Piese  complexe lucrate manual prezintă mohairul Responsible Mohair Standard, în timp ce detaliile fine includ ciucuri  delicați din piele care împodobesc piesele outerwear din lână, realizate din materiale decupate. 

Natura continuă să inspire paleta cromatică din acest sezon – tonuri neutre, liniștitoare completează marourile  pământii, alături de imprimeuri personalizate, în timp ce texturile mate se întâlnesc cu cele metalice și  strălucitoare. 

Calitatea și longevitatea rămân în centrul colecției; elementele reglabile asigură o potrivire perfectă a costumului clasic bine croit, în timp ce piesele reversibile oferă versatilitate, asigurând că fiecare articol are un scop. Piesele  de zi cu zi sunt puse în valoare prin texturi exploratorii – piele moale, împletituri și tricotaje groase. Peste 92% din  colecție este realizată din materiale provenite din surse mai sustenabile, inclusiv tricotaje de înaltă calitate  reciclate și din cașmir GCS reciclat.

O selecție de articole din colecția de catwalk va fi disponibilă imediat în magazinele COS și pe cos.com, iar un  număr limitat de articole va continua să apară pe tot parcursul sezonului. Colecția COS Atelier va fi disponibilă începând cu luna octombrie. 

Printre invitații la show s-au numărat: 

• Jodie Turner-Smith 

• Joshua Jackson 

• Camille Rowe 

• Kelela 

• Curtis Harding 

• Evan Mock 

• Suki Waterhouse 

• Imogen Waterhouse 

• Heart Evangelista 

• Nicole Warne 

• Caro Daur 

• Leonie Hanne 

• Lauren Tsai 

• Bow Maylada 

• Tul Pakorn 

• Alek Teeradetch 

• Yvesmark Chery

O notă privind Sustenabilitatea 

COS a încheiat un parteneriat cu Bureau Betak pentru producția show-ului din acest an. Bureau Betak este prima  agenție importantă din lume specializată în sectorul de modă și lux care a primit certificarea ISO 20121 pentru  gestionarea sustenabilă a evenimentelor, pentru a produce un eveniment care pune sustenabilitatea în prim planul conceptului său. 

Materialele utilizate în decorul show-ului COS Toamnă-Iarnă 2023 sunt fie închiriate, fie componentele sunt  instalate și demontate astfel încât să își păstreze calitatea si vor fi donate, pentru a-și găsi o nouă viață. În acest  an, COS colaborează cu Materials for the Arts, un program al NYC Department of Cultural Affairs si cel mai  important centru de reutilizare creativă din oraș, care oferă organizațiilor non-profit, școlilor publice și agențiilor  municipale acces la materiale gratuite – printre acestea se numără covorul și structurile din aluminiu ondulat, care  vor fi donate pentru construcția de acoperișuri, imediat după spectacol. În medie, MFTA colectează peste 1,5  milioane de kilograme de materiale în fiecare an, pe care le oferă, gratuit, organizațiilor sale membre. Pe lângă  furnizarea de materiale, MFTA oferă o serie de programe susținute de partenerul său non-profit Friends of  Materials for the Arts, inclusiv Galeria MFTA, programul public Third Thursday și Centrul de educație MFTA.  Aflați mai multe aici. 

COS lucrează în parteneriat cu firma de consultanță în domeniul sustenabilității Honeycomb Strategies  (corporație certificată B și certificată WBENC), pentru a căuta modalități de a reduce impactul asupra mediului al  tuturor elementelor din jurul show-ului AW23 New York Fashion Week și pentru a pune în aplicare soluții pentru a  compensa orice emisii pe care le creează. În acest an COS face donații pe baza emisiilor de carbon produse pe  tonă, pentru a sprijini reîmpădurirea în Cambodgia, foraje în Eritreea și energia eoliană în India. 

Despre COS   

Inspirat de cultura contemporană, brandul londonez de modă este cunoscut pentru piesele emblematice,  articolele esențiale și modelele inovatoare care sunt făcute să dureze. Dedicat calității și sustenabilității, COS  adoptă o abordare personalizată a designului, creând colecții unice care combină funcționalitatea cu stilul  atemporal. Detaliile experimentale de design și inovațiile în materie de materiale sunt revizuite frecvent pentru a  include cele mai recente progrese vestimentare și pentru a asigura utilizarea ponderată a fibrelor, indiferent dacă  acestea sunt reciclate, reînnoite sau provenite din surse durabile. 

Despre Class Car Club Manhattan 

Fondat în Londra în 1995 și exportat în New York în 2005, Classic Car Club este un club auto privat de renume  mondial care oferă membrilor săi cheile unei flote de mașini extrem de elegante, precum și un calendar plin de  evenimente automobilistice și de lifestyle organizate în întreaga lume și un club exclusivist în Manhattan.  Clubhouse-ul a avut mai multe utilizări diferite, inclusiv transportul corespondenței de către United States Lines, o  firmă nautică care a expediat poșta către și dinspre Marea Britanie, cu caracteristici originale folosite pentru  expediere, inclusiv cârlige, care se află și astăzi la locul lor. De asemenea, a fost folosit de NYPD, servind drept  adăpost pentru optsprezece cai ai poliției timp de peste două decenii, lemnul de cedru folosit astăzi în acest  spațiu fiind refolosit din grajdurile dezafectate.