Experiență inedită – cumpărarea în timp real a ținutelor expuse pe podium din orice colț al lumii

MURMUR, renumitul brand românesc de modă purtat de vedete internaționale precum Madonna, Lady Gaga, Beyonce sau Pamela Anderson, redefinește experiența consumatorilor, prezentând cea mai nouă colecție semnată de Andreea Bădală într-un format inovator de live shopping – o tehnologie de ultimă generație ce permite cumpărarea în timp real a ținutelor expuse pe podium din orice colț al lumii.

Lansarea colecției Toamnă/Iarnă ‘23 amplifică angajamentul MURMUR de a integra tehnologia în universul modei, inițiat odată cu lansarea colecției precedente. Într-un demers unic pe scena modei din România, MURMUR, își consolidează poziția pe segmentul inovației digitale prin opțiunea de live shopping direct de pe podium. 

Consumatorii se vor bucura de oportunitatea de a asista online în timp real la lansarea noii colecții și de a achiziționa piesele preferate direct în momentul apariției lor în fashion show, prin tehnologia Streams.live. Mai mult decât atât, utilizatorii vor putea interacționa în mod direct cu echipa MURMUR.

Pe parcursul evenimentului, atât participanții, cât și cei de acasă vor putea urmări un concept special de prezentare, ce reunește elementele de scenografie, lumini și inovație tehnologică sub un manifest comun: femeia modernă MURMUR, un mix delicat între feminitate și masculinitate, în imaginarul creativ al designer-ului Andreei Bădală. 

„MURMUR nu este doar despre țesături fine și croiuri, ci și despre evoluție și adaptare. Este despre cum conectăm lumea artei vestimentare cu tehnologia avansată pentru a oferi o experiență de achiziție fără cusur fiecărei cliente care iubește MURMUR, indiferent unde se află în lume. În era digitală, continuăm să ne redefinim și să ne extindem orizonturile, și aducem moda și tehnologia mai aproape de iubitorii de stil.” declară Andreea Bădala, Owner și Head Designer MURMUR.

Colecția Fall/Winter ‘23 scoate în evidență un echilibru subtil între elemente feminine și masculine, proiectate pentru femeia contemporană, care își valorizează feminitatea și senzualitatea, fără a neglija necesitatea de a avea libertate și versatilitate în mișcare. Esența costumului masculin tradițional este redefinită, integrând corsetul, aici cu rol de vestă-armură.

Paleta cromatică a colecției variază de la tonuri clasice de alb, la nuanțe sofisticate de gri, negru, roșu și albastru regal, îmbogățite de printuri florale geometrice, broderii fine cu fir metalic și paiete, dar și decupaje provocatoare sub același simbol floral al sezonului.

Articolele emblematice ale acestui sezon, precum colanții, topurile, rochiile și fustele, sunt reinterpretate și în variațiuni din piele ecologică produsă în Italia, iar influența estetică a lenjeriei se regăsește în diverse piese adaptate pentru streetwear, realizate din diferite tipuri de tricoturi: de la asamblări textile cu aspect nefinisat, la broderii discrete, evocând forme ale corsetelor.

Pe 24 octombrie, începând cu ora 21:00, colecția Fall/Winter ’23 va fi prezentată printr-un fashion show inedit ce va avea loc la restaurantul Kong din București și va fi transmisă în direct pe website-ul oficial www.murmur.ro.

Despre MURMUR:

MURMUR, brand internațional de haine pentru damă lansat în România în 2011 de Andreea Bădală, redefinește feminitatea și senzualitatea prin piese potrivite pentru orice moment al zilei și ocaziei de purtare. Vedete internaționale precum Madonna, Beyonce, Lady Gaga, Miley Cyrus, Kylie Jenner sau Katy Perry au purtat piesele MURMUR de-a lungul anilor.