Florăria Magnolia, o afacere de succes în România ultimelor două decenii

Magnolia reprezintă de aproape 20 de ani două lucruri: floarea cu petale albe și parfumate, care completează renașterea naturii primăvara și cea mai de încredere rețea de florării din România, care furnizează și servicii de livrare în străinătate.

„Încă de când am început această afacere, în 1997, am vrut altceva pe piața de flori din România și ne bucurăm că am reușit. În 2017 sărbătorim cele două decenii și ne bucurăm foarte mult să vedem că pariul nostru pe internet a fost unul excelent. De asemenea, primim un feedback incredibil și din diaspora și pe noi ne încântă că bucuria de a face gesturi frumoase nu cunoaște granițe și distanțe.”floraria-magnolia_craciun1

Florăria Magnolia activează pe piața din România din 1997 și online a debutat în 2001. A fost primul magazin online local prin intermediul căruia doritorii au putut achiziționa flori. Până în 2016, florăria a ajuns la câteva performanțe notabile: livrare internațională în maximum 24 de ore, livrare în România în cel mult patru ore de la plasarea comenzii și are la nivel local 13 reprezentanțe și trei depozite. De asemenea, Magnolia are peste 100 de artiști florari

,,Ne-am propus încă de la început să fim mesagerii sentimentelor românilor, oriunde s-ar afla, și am reușit. Astfel s-a născut și sloganul după care suntem cunoscuți peste tot «Livrăm flori oriunde în lume. Ne pregătim acum pentru următorii ani“, a declarat Gabriel Molnar, CEO și fondator Florăria Magnolia.gabriel-molnar_ceo-magnolia2

Fondatorii, Gabriel și Ioana Molnar, prin munca lor susținută în toți acești ani au reușit să ajungă la un număr de 13 reprezentanțe offline și trei depozite în România. În mediul online, Magnolia a debutat în 2001 și a fost un act de pionierat în acest domeniu. Odată cu inaugurarea site-ului www.magnolia.ro, aranjamentele florale frumoase și atent pregătite au fost la un click distanță.

La final de 2016, Magnolia poate livra prin curier în România în mai puțin de patru ore. Astfel, toate județele din țară se bucură de o acoperire foarte bună a serviciilor. Totodată, prin parteneriate încheiate în zeci de țări din întreaga lume, reușește să livreze în străinătate în aproximativ 24 de ore. Românii plasează cele mai multe comenzi pentru Marea Britanie, Spania, Italia și Germania din Europa. Statele Unite ale Americii este altă destinație preferată, fiind pe locul al doilea în topul mondial, dar pe harta dăruirii florilor apare chiar și Dubai.ioana-molnar_cofondator-magnolia

Bilanțul pentru 2016

Totodată, anul 2016 a fost unul foarte profitabil pentru Magnolia, în special la nivelul comerțului internațional, cu livrări către diaspora, dar și pe plan național. Cu o cifră de afaceri de 4,7 milioane de euro, din care doar vânzările online au reprezentat 1,6 milioane de euro, cele mai multe livări înregistrându-se în Cluj și București, anul 2016 se încheie la nivelul așteptărilor pentru Magnolia.

Pentru 2017, planul este de a-și consolida poziția pe piața din România în ceea ce privește comerțul cu flori și relația cu clienții prin servicii pre și post vânzare. În contextul unei piețe tot mai competitive, clienții devin tot mai educați și selectivi atunci când vine vorba de alegerea buchetelor și aranjamentelor florale, astfel, așteptările Magnolia sunt de a-și menține în mod asumat și conștient rolul de a educa publicul.

Surse foto: Arhivă Florăria Magnolia