Jennifer Lopez a ales o pereche de pantofi semnată de un brand românesc la evenimentul de promovare a afacerii sale

Jennifer Lopez, una dintre cele mai influente și apreciate artiste internaționale, a captat atenția întregii lumi odată cu apariția sa la recentul eveniment de promovare a liniei sale de băuturi alcoolice, Delola. Însă, ceea ce a stârnit curiozitatea tuturor fanilor săi a fost alegerea sa îndrăzneață de încălțăminte: o pereche de pantofi senzuali, semnată de brand-ul românesc Hardot.

Perechea de pantofi purtată ieri de JLO este o piesă statement de un roșu intens din colecția-semnatură a brand-ului Hardot, cunoscută sub denumirea de “Blood Sandals”, și este realizată din materiale de cea mai înaltă calitate. Jennifer Lopez este, de altfel, o clientă fidelă a acestui brand – a purtat în repetate rânduri creațiile româncelor de la Hardot, devenind deja o adevărată emblemă a stilului inconfundabil al artistei, fie că a fost pe covorul roșu, în cadrul premierei filmului “Marry Me” din februarie 2022, fie în aparițiile sale stylish pe străzile New York-ului, câteva zile mai târziu.

Jennifer Lopez nu este singura vedetă internațională care a fost surprinsă în creațiile Hardot. Printre celebritățile care au ales să poarte pantofii acestui brand se numără Ciara, Heidi Klum, Lisa Rinna, Janelle Monae, Rita Ora, Demi Lovato și multe altele. Hardot a reușit să atragă atenția lumii întregi prin calitatea excepțională a produselor sale, dar și prin design-ul său îndrăzneț, aducând senzualitatea feminină în prim plan.

Afacerea Hardot a luat naștere la Sibiu, din pasiunea pentru pantofi a designerului Dana Iuga și din inițiativa de afaceri a partenerei sale, Alina Popa. Cu o recunoaștere internațională din ce în ce mai mare, Hardot este prezent nu doar în styling-urile vedetelor de la Hollywood, ci și în marile magazine online, precum Farfetch, și în concept store-uri din orașe mari, precum Madrid, Dubai sau Abu Dhabi.

„Suntem mândre să vedem cum Hardot devine un brand iubit și apreciat în întreaga lume. Din pasiunea noastră pentru pantofi și dorința de a crea produse de înaltă calitate, am reușit să atragem atenția unor vedete de renume internațional, precum Jennifer Lopez. Colaborarea noastră cu Jennifer și aprecierea constantă pe care o arată față de creațiile noastre ne motivează să continuăm să aducem inovație și stil în lumea pantofilor. Vom continua să surprindem și să inspirăm, transformând Hardot într-un brand de referință atât în rândul vedetelor internaționale, cât și al pasionaților de modă din întreaga lume”, a declarat Alina Popa, fondatoare Hardot.

Prin prezența constantă în alegerile celor mai stilate vedete, Hardot este fără îndoială o poveste de succes a industriei fashion din România și continuă să își afirme cu tărie poziția pe plan internațional.

 

Sursă foto copertă: https://www.instagram.com/p/CtXKeSrPsJv/