Retailerul român Komoder, producător de fotolii de masaj, a inaugurat recent la București un nou showroom, în zona Cotroceni, în locul fostei Ambasade a Mexicului, pe strada Dr. Louis Pasteur 22. Investiția, în valoare de 100.000 de euro, a cuprins intervenții minimale în arhitectura și designul interior al casei.
Showroom-ul se desfășoară pe o suprafață de 300mp, pe două niveluri, iar clienții pot descoperi toate cele 25 de produse ale Komoder, inclusiv ultimele modele lansate, KOMODER TITAN II și varianta revoluționară KOMODER LUXURY II – cu funcții de monitorizare și informare în timp real a stării de sănătate a utilizatorului prin sistemul de monitorizare a pulsului, a nivelului de oxigen și a microcirculației.
Noul showroom este special creat pentru clienții companiei, aceștia având posibilitatea să descopere atât gama pentru acasă, dar și soluțiile oferite pentru corporate sau zona comercială.
De asemenea, fotoliile de masaj se pot testa și în regim contra cost de tip sesiune de masaj, fiind și un relax-shop. „Achiziția unui fotoliu Komoder înseamnă o investiție în propria sănătate. Prin noul showroom, vrem ca cei care ne trec pragul să testeze întâi toate tipurile disponibile de fotolii, să aibă propria experiență de fotoliu high-tech și să înțeleagă cum își pot îmbunătăți calitatea vieții prin relaxarea oferită de un astfel de fotoliu”, explică Adrian Rus, fondator Komoder.
Pentru Komoder perioada pandemiei a adus creșteri de vânzări, în primul rând pentru că oamenii au făcut mai puțină mișcare și aveau nevoie de un ajutor real în atenuarea durerilor lombare sau doar ca mijloc de relaxare. În această perioadă, a scăzut mult cererea pentru B2B, însă a crescut zona de B2C, ca urmare directă a faptului că oamenii lucrau de acasă.
Pentru Black Friday 2021, Komoder a pregătit o serie de discount-uri cuprinse între 900 și 7.500 lei pentru cei interesați de achiziția unui fotoliu terapeutic și estimează vânzări de peste un milion de euro pentru această perioadă de promoții.
„Reduceri considerabile vor fi în primul rând la fotoliile din gama high-tech pentru că țintim anumiți clienți care vor să facă o astfel de investiție, însă nu neglijăm nici produsele din gama medie și start. Focusul nostru este pe îmbunătățirea calității vieții prin relaxarea oferită de aceste fotolii, iar pentru fiecare client oferim consiliere personalizată și încercăm să aducem produsele noastre într-un buget cât mai accesibil”, a adăugat Adrian Rus.
Komoder vinde produsele în rețeaua proprie de magazine, dar și online pe www.komoder.ro, cu o medie de 10-15 comenzi zilnic, iar cel mai bine vândut produs ajunge la 9.500 de lei. Astfel, retailerul ajunge la 200-300 de unități vândute lunar.
Compania a ajuns la o cifră de afaceri de cinci milioane de euro în 2020, fiind aproape dublată comparativ cu 2019. Retailerul de fotolii de masaj și-a dublat numărul de angajați de la 30 în 2019 la 60 în 2021. Flota proprie de transport a produselor numără în acest moment 15 mașini.
Despre Komoder
Înființată în anul 2011 de antreprenorul Adrian Rus, Komoder este compania care a deschis în România industria scaunelor și fotoliilor de masaj. Produsele incluse în portofoliul Komoder fac parte din topul celor mai performante fotolii și scaune de masaj din lume.
Komoder are în prezent cinci showroom-uri în țară, în București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași. De asemenea, compania deține showroom-uri și în afara țării, în orașe precum: Barcelona, Londra, Rotterdam, Milano, Lyon, Budapesta și în Pécs (Ungaria) și Sofia.