Roxana Popescu este manager general Newexpo, un business care se ocupă cu organizarea de târguri și evenimente. Face parte din acest business de peste 10 ani, timp în care a fost martoră la transformările sectorului.
În toamna acestui an (17-19 noiembrie), Roxana, alături de echipa ei, vor organiza Luxury Masters Expo, un târg care va avea loc la Palatul Parlamentului și care adună expozanți cu produse și servicii din zona luxury, adresându-se consumatorilor de produse high class.
Roxana ne-a vorbit despre conceptul Luxury Masters Expo, pe care aceasta îl descrie drept „o experiență nemaiîntâlnită la noi în țară” și despre experiența anilor petrecuți în organizarea de evenimente.
Roxana, cum ai ajuns să pui bazele Newexpo? Ce te-a determinat să alegi un astfel de business?
Întodeauna am avut tendința de a mă implica în organizarea diferitelor evenimente, fie că era vorba despre activități la scoală sau ieșiri cu prietenii, iar când am făcut cunoștință cu această industrie și am descoperit că pot să dezvolt concepte pe care să le fac să se materializeze conform viziuni mele și astfel oamenii să se bucure de o experiență frumoasă (pentru că toate târgurile și evenimentele organizate de Newexpo au o componentă care le face să fie unice și interactive) m-am îndrăgostit de acest domeniu.
Te ocupi de organizarea de evenimente de peste 10 ani. Cum a evoluat sectorul în toți acești ani?
În urmă cu 10 ani târgurile erau organizate în sistemul clasic. Presupuneau expunerea de produse și servicii, dar într-un context anost.
În zilele noastre, târgurile presupun interacțiuni live, mult mai apreciate post covid și la nivel de interactivitate. Interacțiunea în cadrul târgurilor a evoluat treptat, iar în zilele noastre un târg înseamnă atât o experiență live, cât și una în VR și Newexpo vrea să le ofere pe ambele.
Având în vedere experiența acestor ani, care consideri că sunt cele mai grele aspecte în organizarea de evenimente?
Având în vedere că lansăm concepte inovative de târguri, educarea pieței este o provocare, dar ne place să ne lăsăm provocați.
Cum ți-ai descrie stilul de leadership? Cum gestionezi situațiile neprevăzute care apar adesea în organizarea de evenimente?
Leadership democrat cu implicare, în sensul în care echipa Newexpo formează o familie în care fiecare este încurajat să își exprime opinia.
Situațiile neprevăzute presupun găsirea de soluții, de cele mai multe ori soluții imediate și din acest punct de vedere pot spune că am deprins multă experiență deoarece în acest domeniu astfel de situații apar des și acestea necesită capacitate decizională rapidă și creativitate, îmbinate cu logică și realism.
Cum arată perioada dinaintea unui eveniment? Oferă-ne câteva detalii behind the scenes.
Înainte de un eveniment sunt multe nopți nedormite și implicare cu pasiune. Ne place să gândim totul până la cel mai mic detaliu deoarece credem că „The devil is in the details.”
Care este conceptul Luxury Masters Expo, târgul care va avea loc în această toamnă?
Acest concept și-a propus să creeze o atmosferă plina de exuberanță și eleganță într-o locație stylish.
Cine vor fi expozanții? Cui se adresează aceștia?
Expozanții sunt companii cu produse și servicii din zona luxury premium. Expoziția se adresează consumatorilor de produse high class, premium, luxury și anume business owners, vips, manageri de top, bancheri, avocați, medici, arhitecți, o audiență cu potențial financiar ridicat ce dorește să aibă o experiență unicat.
La ce să se aștepte participanții de la cele trei zile ale târgului?
Participanții vor avea parte de o experiență nemaiîntâlnită la noi în țară, cu surprize adresându-se tuturor simțurilor.
Ce ai sfătui o tânără la început de drum, care își dorește să activeze în domeniul organizării de evenimente?
Organizarea presupune intuiție și raționament. Restul sunt detalii sculptate pe parcursul experienței.
3 cuvinte care te caracterizează: perfecționism, spirit practic, creativitate
Ce nu îți lipsește niciodată din geantă? – Cărțile de vizită
Ceai sau cafea? – Latte
Artistul preferat: Picasso
–
Editor:
