pastel devine agenția care gestionează strategia și implementarea campaniei de comunicare integrată a Startarium PitchDay

În urma câștigării pitch-ului, pastel a devenit agenția care gestionează strategia și implementarea campaniei de comunicare integrată a evenimentului emblematic Startarium PitchDay. Ediția de anul acesta, a cincea de până acum, vine cu o identitate nouă, Românii sunt antreprenori, menită să celebreze spiritul antreprenorial național, cu premii de 100.000 de euro, nerambursabili. 

Sub conceptul câștigător „Dacă ideea ta e un unicorn nedescoperit?”, evenimentul Startarium încurajează românii să descopere potențialul ascuns al afacerilor lor și să acționeze pentru a le ajuta să atingă următorul nivel de succes. Echipa pastel semnează identitatea vizuală a evenimentului, strategia de comunicare, creația și brandingul, precum și PR-ul tradițional și social media. Relațiile cu influencerii și liderii de opinie, deși subordonate strategiei generale, sunt gestionate de către echipa Startarium. 

„Competiția Startarium <<Românii sunt antreprenori>> ne-a motivat și ne-a entuziasmat încă de la primirea briefului. pastel este, în sine, un business antreprenorial care a crescut și a ajuns la maturitate, așa că suntem mereu alături de inițiativele care sprijină mediul de afaceri și inovația. Este o bucurie pentru noi să lucrăm cu un client cum este Startarium, care ne împărtășește valorile, și să contribuim activ la identificarea ideilor de afaceri care merită susținute.”, a declarat Dana Nae Popa, Owner & Managing Director pastel. 

„Ne-au bucurat de la început entuziasmul și creativitatea echipei pastel de a lucra împreună la acest proiect ambițios. Startarium PitchDay a revenit în forță după trei ani de pauză, sub o nouă denumire și o nouă identitate – Românii sunt antreprenori. Ne doream alături de noi o agenție matură, dar cu spirit antreprenorial, multă creativitate și zvâc, care să readucă în prim plan, într-o formă reinventată, acest eveniment emblematic care celebrează spiritul antreprenorial al românilor. Ne bucurăm că am găsit toate aceste atribute reflectate în munca echipei Pastel.”, a declarat Vlad Craioveanu, CEO & cofondator Impact Hub Bucharest.

Competiția „Românii sunt antreprenori” este destinată tuturor celor care au o idee de business, fie că au sau nu o societate înființată, startupurilor (1-3 ani de la fondare) și afacerilor cu 3-5 ani de activitate. Înscrierile s-au încheiat pe 12 noiembrie, iar marele eveniment va avea loc pe 29 noiembrie, când finaliștii își vor prezenta pitch-urile la scenă deschisă, în fața publicului și a juriului. 

„Românii sunt antreprenori” este o competiție Startarium, inițiată de Impact Hub Bucharest și ING Bank, susținută de Pluxee.

 

Echipa pastel:

Dana Nae Popa: owner & managing director

Laura Iane: director de creație

Ana Doaga: Head of PR

Mihaela Stoica: Head of BTL

Diana Gordon: account director

Vlad Giogu: senior art director

Cristina Dandu: art director

Ionuț Ungureanu: senior copywriter

Nicoleta Apostol: PR & influencer marketing manager

Ioana Duca: PR & CSR manager

Lucia Cîmpeanu: social media specialist

Echipa Startarium:

Vlad Craioveanu: CEO & Cofondator Impact Hub Bucharest

Paul Călin: Project Manager Startarium

Andra Duță: Marketing Manager Impact Hub Bucharest

Cezara Copăcianu: Communication Coordinator Startarium

Ioana Pasc: PR & Communication Specialist Impact Hub Bucharest

Maria Bercea: Content Manager Startarium

Robert Gombos: Community Manager Startarium