Interactive Central and Eastern Europe Festival – pe scurt, iCEE.fest – evenimentul care a adus în România companii precum Facebook, Google, The New York Times, Shazam, CNN sau Netflix, care au prezentat cele mai noi tendințe în digital si tehnologie, s-a încheiat vineri la București.
Biletele pentru ediția viitoare sunt deja disponibile, în număr limitat și la preț redus, pe site-ul oficial, aici.
Anul acesta, peste 3.700 de participanți (din care peste 30% din afara României) au avut de ales între 9 linii principale de conținut și aproape 200 de reprezentanți ai unor mari companii care au susținut 95 de ore de prezentări și workshopuri.
Experților marilor companii li s-au adăugat speakeri și traineri independenți, cunoscuți în întreaga lume.
Printre ei: Gerd Leonhard, autorul celebrei cărți „Technology vs. Humanity”, David Scheider, co-autor al comediei „The Death of Stalin”, futuristul Simon Gosling, Brian Wong, cel mai tânăr antreprenor din digital & tech care a primit finanțare și autor al cărții „The Cheat Code” sau Grant Sabatier – un milionar în bitcoin și promotor al metodelor alternative de economisire – dar și mulți alții, listați aici.
Pe lângă partea „serioasă”, ca de obicei, iCEE.fest a fost presărat de momente de stand-up comedy susținute de actorul și comediantul britanic Jeff Leach, gazda festivalului, precum și de concerte susținute de Arme, The Mono Jacks și Suie Paparude în „The Summer Playground” – zona de socializare și distracție a festivalului.
Competiția dedicată startupurilor, „200 Seconds of Fame”, care a încheiat ediția din acest an, a fost câstigată de Clark (marele premiu, pentru conceptul ochelarilor inteligenți de uz industrial) și de WakeZ (secțiunea e-health, pentru un dispozitiv purtabil destinat îmbunătățirii calității somnului).