Ediția 2022 a conferinței anuale The Woman, eveniment care promovează și celebrează leadershipul feminin, a avut loc pe data de 28 Iulie 2022, la Radisson Blu Cluj-Napoca.
Ediția 2022 în cifre a însemnat: 11 speakeri pe scenă, mai mult de 400 de participanți în sală, 40 de companii susținătoare, 20 standuri expoziționale, 10+ voluntari, multă emoție, lecții de leadership și exemple de performanță.
În acest an, tematica ediției a fost Moștenirea – ce fac eu pentru ceilalți plus ce fac pentru mine, dar care are un efect pozitiv asupra celor din jur. Moștenim comportamente, tipare, elemente ale culturii sau chiar aspecte materiale, dar fiecare dintre noi avem șansa, prin ceea ce facem în fiecare zi, să lăsăm mai departe o moștenire. Ediția 2022 a conferinței anuale The Woman a fost menită să ne inspire să începem, dacă nu am făcut-o deja, să ne construim moștenirea.
De-a lungul timpului, scena The Woman a fost cadrul în care acele femei, care prin activitatea și acțiunile lor au devenit lideri în industriile din care fac parte, și-au spus povestea, au oferit lecții din propria experiență și au motivat și inspirat alte femei. The Woman pune lumina an de an pe femei ale căror nume sunt sinonime cu performanța, devotamentul, perseverența și grija față de ceilalți.
Cu fiecare ediție comunitatea The Woman a crescut, iar femei minunate se întâlnesc de peste 10 ani pentru a găsi și oferi mai departe inspirație, motivație și a celebra leadershipul feminin.
Scena The Woman a fost locul în care 13 femei extraordinare și-au scris o parte din moștenire:
Roxana Lupu, prezentatoarea ediției, a fost prima care a pășit pe scena The Woman. A întrebat, a ascultat, a complimentat și a împărtășit mai departe toată emoția regăsită pe scenă.
Crina Ciocian, co-fondator The Woman, a deschis ediția rememorând începuturile proiectului The Woman și accentuând importanța exemplelor regăsite pe scenă de-a lungul anilor: „Dacă în urmă cu 10 ani când făceam research-ul pentru speakerii evenimentului lista era destul de scurtă, azi, lista femeilor pe care le apreciem și urmărim a ajuns la câteva sute de femei care muncesc zilnic în proiectele în care sunt implicate, care construiesc în mod natural și sustenabil businessuri și cariere, contribuind astfel la bunăstarea celor din jur”.
Elena Lasconi, Primarul Municipiului Câmpulung Muscel, ne-a învățat că imposibilul devine posibil prin dragostea pentru cei dragi și iubirea pentru propria țară.
A pornit de la o casă de vacanță cumpărată și recondiționată și a ajuns Primar, parcurgând un drum deloc ușor, din dorința de arată că și aici, la noi în țară, se poate.
Gina Lupu ne-a vorbit despre tehnologie și importanța sustenabilității în domeniu și ne-a oferit câteva bune practici în business: „valorile sunt niște semințe și este nevoie să le udăm”.
Co-fondatoare Women in Tech a declarat: „Tehnologia produce în momentul de față 4% din noxe la nivel global, și asta este în curs de rezolvare (prin surse regenerabile), dar este o problemă și ar trebui să ne facă să abordăm responsabil impactul nostru asupra mediului înconjurător.”
Larisa Iordache, medaliată olimpică, a adus pe scena The Woman valorile necesare performanței: dăruire, ambiție, multă muncă, dar a accentuat importanța susținerii emoționale în sport și în viața de zi cu zi: „una lângă cealaltă ca femei, încurajându-ne și complimentându-ne”.
Ne-a împărtășit cel mai greu moment al vieții ei, moartea mamei și sacrificiile unei vieți de campion, fiind nevoită să plece în cantonament la doar trei zile după acest eveniment.
Daniela Micușan, General Manager Majorel România, ne-a oferit exemplul unui lider bun, vorbindu-ne despre arta de a gândi independent, dar totuși împreună și despre modul în care îmbină viața profesională cu cea personală.
A te afla într-o poziție de conducere îți aduce responsabilitatea de a fi acolo mereu pentru echipa ta. Daniela a fost omul care, deși aflată în spital cu fiica sa, stătea cu laptopul în brațe pentru a avea grijă și de echipa ei.
Dr. Alexandra Mircea a împărtășit cu noi drumul prin care a reușit să transforme stomatologia într-o meserie amuzantă și a concluzionat cu satisfacțiile care vin din tot ceea ce face zi de zi: „Mă hrănesc cu emoția pacienților și cu acest bine pe care reușesc să îl fac”.
A început să publice în mediul online informații ușor de înțeles, iar răspunsurile au fost neașteptate, acela fiind momentul în care și-a dat seama că oamenii aveau nevoie de cineva care să le asculte întrebările și să le ofere răspunsurile potrivite.
Ada Teslaru, consultant de comunicare independent cu peste 20 de ani experiență, ne-a dezvăluit definiția unui brand puternic – „să rezumi într-un singur cuvânt o emoție” și ingredientele unui brand de succes: „simplitate, consecvență și autenticitate”, menționând că în prezent este vorba tot mai mult despre brandul personal: „Companiile sunt conduse de oameni, oamenii aceia de alți oameni. Atâta vreme cât este vorba despre oameni, oameni care fac afaceri cu alți oameni, este important să nu neglijăm brandul personal și să îl construim”.
Întrebată despre una dintre cele mai importante calități profesionale ale sale, Ada ne-a răspuns: „mie îmi răspunde lumea la telefon”.
Mirela Retegan, fondatoare Gașca Zurli, a accentuat importanța a ceea ce noi lăsăm în urma noastră, îndemnându-ne să lăsăm moștenire un sprijin comunității noastre.
Aceasta a inițiat un proiect minunat numit „șura din vis”: construcția unui loc unde copiii din Augustin vor învăța, în joacă, să scrie și să citească.
„Nu trebuie să uităm că suntem pe locul 1 la analfabetism în Europa și copiii noștri vor crește în aceeași țara cu copiii care nu merg la scoală. Și noi trebuie să schimbăm asta și să le dăm o șansă la educație.”
Nicolle Stănese a urcat pe scenă alături de fiica sa, Ana-Victoria în vârstă de numai 9 anișori. S-au descris una pe alta, ne-au împărtășit ce au învățat fiecare de la cealaltă și ne-au dat voie să descoperim relația specială pe care o au.
Ana-Victoria ne-a mărturisit: „Am învățat mai multe de la mama, dar cel mai important – să cred în oameni și să iubesc”.
Anda Feher și Ane Paszkany, co-fondatoare Concepto, ne-au oferit un exemplu despre cum legătura de familie poate fi baza dezvoltării unui brand, care a pornit tocmai de la o moștenire lăsată de bunica lor.
Unul dintre cele mai importante aspecte pe care le-au moștenit de la părinții lor, după care se ghidează în viață și business, este să prețuiască încrederea: „Încrederea se câștigă greu și se pierde repede”.
Alexandra Crăciun a fost cea care a adus emoție și lacrimi pe scena The Woman, deschizându-și sufletul și recitând din albumul de poezii pe care l-a scris și urmează să îl lanseze în curând.
În acest an, The Woman a dat glas moștenirii sub toate formele ei: ce oferim mai departe comunității de care aparținem, ce moștenire lăsăm țării noastre, ce bune practici implementăm în cadrul companiei din care facem parte, cum ne clădim relația cu familia, ce lucruri bune lăsăm în urma noastră.
Evenimentul a fost organizat de către Libero Events. Din culise, The Woman este definită astfel: inspirație, motivație, emoție, recunoștință, multă muncă și oameni frumoși.
The Woman motivează, educă și susține, de peste 10 ani, acele femei care au puterea de a inspira constant și a conecta businessuri și relațiile de business. Femeile lider au la bază educația și acționează prin implicare în comunități, atât în cele din care fac parte, cât și la nivel mondial. Scopul The Woman este de a promova leadershipul feminin în principal, dar și educația de calitate și bune practici în business.
—
Partenerii ediției, care susțin promovarea femeilor în antreprenoriat și în poziții de lider:
Aegon – Silver Partner, Meron – Official Coffee Partner, ATP Motors by Mercedes – Mobility Partner, Oxygen, BOOKR, Aesthetica Dental, Majorel, Bijuterii Fig – partener autorizat Pandora, REGUS, TAB – The Alternative Board, Vodnar Beauty Lounge, eJobs, Nashi Argan România, Cosmetic Plant, Clinica Neurofeedback Brainfit, Mamprenoare, Chic Bijoux, 18 GYM, Clinica Dermavision, Frances Dress Shop, Romb, Allurene, Petit Bebe, My Geisha, Chiriță și Asociații, Alore Events, Emerson, Iron Mountain, Saladmaster, Be Well Store, Asociația Montessori Hand in Hand, Farmasi, BBM Cluj, REMAX, The Healthy Cake, Zaliari.
Parteneri media: EBS Radio, Bună Dimineața, ClujLife, Transilvania Business.