The Woman 2025 – Trei zile de leadership feminin construit pe încredere și transparență

Ediția din acest an a evenimentului The Woman a reunit peste 1000 de participante și 70 de companii conduse de femei din întreaga țară, într-un eveniment de referință desfășurat pe parcursul a trei zile. Sub tematica „Trust & Transparency”, The Woman 2025 a creat un spațiu autentic pentru dialog, reflecție și conexiuni durabile – o ediție care a pus în centrul atenției nevoia de onestitate, curaj și coerență într-un context dinamic și plin de provocări.

 

Trei zile, zeci de perspective

Evenimentul a debutat cu conferința dedicată discursurilor inspiraționale și networking-ului în zona expozițională. Speakerii conferinței, femei lideri din domeniile din care fac parte, – antreprenoare, manageri din mediul corporate, artiști și influenceri – au împărtășit povești personale și profesionale despre cum transparența a fost cheia în construirea încrederii în echipe, branduri și comunități.

Ziua a doua a adus în prim-plan dialoguri aplicate, workshopuri și paneluri din sfera antreprenoriatului, marketingului și relațiilor publice, în diverse locații din Cluj-Napoca. Participantele au avut oportunitatea de a interacționa direct cu experți și mentori, învățând despre sustenabilitate în business, comunicare strategică și leadership conștient.

Ultima zi a fost dedicată echilibrului dintre carieră și viața personală – cu sesiuni dedicate imaginii personale, trendurilor digitale și frumuseții și sănătății femeii.

Totodată, parteneriatul cu Galeria de Stil a continuat și în acest an la Muzeul de Artă Cluj-Napoca, oferind o experiență estetică aparte participanților.

Noutatea ediției din 2025 a The Woman a fost expoziția în parteneriat cu Kultho, o experiență captivantă dedicată iubitorilor de bijuterii fine și orologerie de prestigiu. Într-un cadru elegant, la Muzeul de Artă, participanții au avut ocazia să descopere o selecție exclusivă de branduri de lux, prezentate pentru prima dată într-un astfel de context. Expoziția a adus în prim-plan ceasuri de renume internațional, alături de bijuterii de la case prestigioase.

Vizitatorii au avut oportunitatea de a explora fiecare piesă într-un turn securizat, cu informații detaliate despre istoria și meșteșugul din spatele fiecărui brand.

Un punct de atracție a fost bancul de ceasornicar, unde pasionații au putut observa cu ajutorul unui specialist componentele fine ale mecanismelor ceasurilor și au descoperit secretele din spatele funcționării lor precise. 

 

Vocea liderilor

În cadrul conferinței The Woman 2025, fiecare panel a fost o oportunitate de a explora conexiunea profundă între transparență, autenticitate și succesul în afaceri și leadership. Aceste teme au fost discutate cu pasiune și deschidere de către unii dintre cei mai influenți lideri din diverse domenii.

Andreea Raicu a deschis conferința punctând: „Transparența și autenticitatea creează conexiuni”.

 

Panelul 1: Antreprenoriat și Business

În cadrul primului panel, discuția despre construirea încrederii: când transparența devine un atu în antreprenoriat a adus în prim-plan importanța transparenței în construirea relațiilor durabile atât în echipe, cât și în parteneriate externe.

 „Pasiunea este elementul care definește cel mai bine un antreprenor”, a spus Camelia Șucu, evidențiind faptul că succesul în antreprenoriat nu se poate construi fără o legătură profundă cu ceea ce faci.

La rândul său, Mirela Bucovicean a subliniat importanța inițiativei în antreprenoriat: „Faceți primul pas! Este datoria noastră a antreprenorilor să avem curaj și inițiativă.”

Alexandra Arsene a vorbit despre cum transparența ajută la descoperirea poveștilor din spatele succesului: „Noi încercăm să descoperim întotdeauna povestea din spatele cifrelor și a antreprenorului”, punând accent pe valoarea autentică pe care fiecare business o aduce la masă. 

Ioana Mârza, a evidențiat faptul că succesul se construiește prin încredere și relații solide: „În fiecare business este important omul. Pornim de acolo, de la relația cu oamenii”.

În același context, Wanda Nahlik a adăugat: „Fără transparență nu poți livra calitatea, iar calitatea stă la baza încrederii”, reafirmând legătura directă dintre transparență, calitate și încredere. 

Cristina Bâtlan a adus în discuție latura personală a leadershipului, afirmând: „Un lider are nevoie de o doză de nebunie, fără de care nu ar putea atinge un obiectiv mai mare ca el.” 

În final, Mădălina Diaconu a încheiat discuția subliniind principiile fundamentale ale unui lider de succes: „Un lider trebuie să fie transparent, să conducă cu strategie și să aibă viziune”, subliniind importanța echilibrului între claritate și viziune strategică.

 

Panelul 2: Carieră vs. Viață personală

În cadrul acestui panel, femeile prezente pe scena The Woman 2025 au explorat cum un stil de viață autentic poate deveni cheia succesului în carierele lor. „A trăi frumos este o alegere pe care ne-o datorăm. Aș încuraja pe fiecare să ne dăm timp de introspecție și să ne conservăm noi pe noi”, a spus Ioana Enache, subliniind importanța de a rămâne autentic într-o lume care pune presiune pe imaginea publică.

Monica Munteanu a subliniat cum percepția asupra succesului se schimbă odată cu maturitatea și cum importanța timpului devine evidentă atunci când învățăm să ne gestionăm mai bine prioritățile: „Când aveam 20 de ani, succesul însemna bani. Când aveam 30 de ani, însemna fame. Iar după 40 înseamnă timp.”

În completare Ofelia Cozma adus o perspectivă profundă asupra succesului, afirmând: „Pentru mine succesul înseamnă că sunt acum aici, în acest moment al vieții mele”.

În discuțiile despre „Viața personală transformată în carieră”, creatorii de conținut Diana Enciu și Alina Tănasă (Fabulous Muses) au dezbătut granițele dintre autenticitate și marketingul de brand și importanța de a menține un echilibru între autenticitate și percepția publicului. 

Alina Bota, Corina Bârlădeanu și Daniela Micușan, au discutat despre cum mențin transparența într-un mediu profesional, fără a afecta autoritatea.

 

Panelul 3: Lifestyle

Panelul 3 a subliniat importanța acesteia în construirea carierelor artistice și a brandurilor personale. Sore a împărtășit perspectiva sa despre curajul de a urma propriul drum: „Dacă îți dorești să faci ceva și te sperie, fă-o! Mergi înainte pe acest drum”. Această mentalitate a fost susținută de Diana Angelson Busuioc, care a adăugat: „Tot ce contează e să ne ducem drumul mai departe. Trebuie să ne asumăm misiunea prin tot ceea ce facem, chiar dacă e un lucru mic”. Ambele femei au subliniat că, în ciuda provocărilor, cheia succesului este persistența și angajamentul față de misiunea proprie.

În cadrul discuțiilor despre cum artiștii navighează în era digitală, AMI și Minelli au evidențiat importanța păstrării autenticitații în fața expunerii constante online. Minelli a menționat: „Să vă găsiți amprenta voastră personală, trebuie să continuați să credeți în voi, iar dacă nu există pasiune, nu va dura pe termen lung”. La rândul său, AMI a încurajat femeile să creeze conexiuni autentice și puternice, subliniind: „Creează o comunitate, conexiuni puternice, fii autentic și nu uitați să îți placă ceea ce faci”

 

O comunitate în creștere

Într-un climat economic și social în care autenticitatea este adesea eclipsată de aparențe, The Woman 2025 a reușit să creeze un context în care valorile reale devin diferențiatori. Construit în jurul încrederii și transparenței, evenimentul a adus laolaltă femei care conduc, inspiră și creează impact – demonstrând că leadershipul feminin are nu doar voce, ci și direcție.

„An de an, The Woman devine mai mult decât o conferință – devine o mișcare. Fiecare ediție este un exercițiu de sinceritate colectivă. Ne adunăm pentru a învăța unii de la alții, pentru a colabora și pentru a crea punți reale, nu doar conexiuni de ocazie. Observăm o evoluție continuă a leadershipului feminin, evidențiată de creșterea numărului de femei care își asumă roluri de conducere. The Woman reflectă această schimbare și continuă să fie un catalizator al acestei transformări.

Consider că, pentru a avea încredere și a construi ceva de succes pe termen lung – atât în relațiile de business, cât și în relațiile cu cei din jur și chiar cu tine însuți – este esențial să fii transparent, autentic și sincer. Doar astfel putem construi relații durabile și autentice, bazate pe încredere și valori comune.”, a declarat Crina Ciocian, fondator & CEO The Woman.

The Woman 2025 a subliniat că autenticitatea și transparența sunt esențiale nu doar în construirea unor relații puternice, dar și în atingerea succesului pe termen lung, fie că vorbim de afaceri, leadership sau branding personal. De la antreprenoare de succes la influenceri și artiști, fiecare lider a demonstrat că, indiferent de domeniu, transparența este fundamentul încrederii și al unei dezvoltări durabile.

 

Printre companiile care susțin inițiativele de leadership feminin și sprijină misiunea The Woman se numără: 

Parteneri principali: Mercedes-Benz, ATP Motors, Raiffeisen Bank, Caresta, Meron, Kultho.

Susținători: Regina Maria, Yardi, liderul global de real estate software, 18 GYM, Teleperformance, OVB Allfinanz Romania, Tessora, Iron Mountain, Franui, Be Well Store, Clinica Dermavision, Tudor Tailor, Di’Art Clinic, Nashi Argan Romania, Ikonik, Vodnar Beauty Lounge, My Geisha, RIVUS, Iulius Mall, Cronos Med, La Terre Cosmetics, Vibre Hotel, Frances Dresses, Zaliari, Zamsee, Rotbasan & Co., La vie en rose, Chanand, Travel Gate, Rada Perfumes, Ramona Bahrim, SOLE, Dr. Alexandra Caia Aesthetic Excellence Center, BOLD Events, Chiriță și Asociații, Concepto, Neoteric Lifestyle, Young Living, STEP TO HOUSE, SCULPTRA, NEOLA Pharma, Cetaphil, GALDERMA, MARA POPA Studio, Klok Romania, THAIco Spa, Laura Baldini, DPD, Komoder, WinWin.fit, Empire Salon, Brillu, Asociația Toți Copiii Citesc, The Francisc, Perfetto Cucina Italiana, Meron Bakery, Salad Master, Regivero, Hello Sushi, Codemy, Suavino, NATUZZI Italia, Georgiana Gogolan Interior Designer, MORA Vibes, Aqua Carpatica, Sfatul financiar by Denisa Pocol, Vitamin Aqua

Parteneri de comunicare: Transilvania Business, Remax, Cluj Hub, Ladies in Business by Mamprenoare, Antreprenoare.ro, Clujul Copiilor, PozitiVești, CONAF, Caracteristic PR, The Inner, Oxygen, Galeria de Stil, Open Minds, ADD PR & EVENTS, PHT Imobiliare.

 

Despre The Woman

Înființat în 2012 ca o conferință dedicată businessului feminin, The Woman s-a dezvoltat într-un brand complex, organizând cea mai mare conferință de leadership feminin din România.

De-a lungul anilor, activitatea s-a extins, incluzând nu doar conferințe, ci și o revistă apreciată, o serie de evenimente conexe și campanii de conștientizare menite să promoveze valorile și obiectivele brandului.

The Woman nu este doar un eveniment, ci o mișcare care continuă să inspire, să educe și să transforme comunitatea de afaceri și societatea românească. Prin intermediul acestui proiect, femeile sunt recunoscute, valorizate și susținute în aspirațiile lor profesionale și personale.

 

Credit foto: Paula Deteșan, Camelia Burduja, Valentina Mihalache