Continuând moștenirea brandului de a depăși convențiile prin îmbinarea modei cu sportul, parteneriatul va începe odată cu sezonul 2025 al ligii, având ambiția de a redefini rolul modei în navigație – și rolul navigației în cultura pop.
Tommy Hilfiger anunță un parteneriat pe mai mulți ani cu echipa Statelor Unite SailGP, devenind partener oficial de îmbrăcăminte lifestyle al echipei. Împărtășind o etică a reinventării și inovației, Tommy Hilfiger și Echipa U.S. SailGP vor folosi acest parteneriat pentru a depăși limitele performanței, designului și culturii.
„De când eram foarte tânăr, am iubit lumea navigației și stilul de viață nautic – dar SailGP este la un alt nivel; este un sport cu totul nou.”, a spus Tommy Hilfiger. „Prin îmbinarea curselor intense și performanței de elită cu competiția internațională în locuri emblematice din întreaga lume, SailGP face valuri în sporturile de adrenalină. Mike Buckley și echipa U.S. SailGP au o viziune unică de a crea o poveste și un impact care depășește cu mult competițiile sportive. Sunt atât de inspirat de curajul, determinarea și inovația lor, iar împreună avem oportunitatea de a reimagina universul nautic și de a aduce ceva nou fanilor la nivel global”.
Cea mai palpitantă cursă pe apă, SailGP, este renumită la nivel mondial pentru bărcile sale, vitezele record și cursele pline de adrenalină. Parteneriatul cu Echipa U.S. SailGP va fi lansat la nivel global la deschiderea Sezonului 5 al Sail Grand Prix în noiembrie 2024, pe măsură ce circuitul aduce sportivi de clasă mondială din echipe naționale rivale în locații legendare din întreaga lume; sezoanele anterioare au inclus curse de la Sydney la Saint Tropez și New York.
„Am fost de mult timp uimit de modul în care Tommy Hilfiger a definit moda în sporturi, așa că acest parteneriat este literalmente un vis devenit realitate.”, a spus Mike Buckley, CEO al Echipei U.S. SailGP. „Tommy Hilfiger îmbină lumea stilului și a atletismului ca nimeni altul, și mă trec fiorii când mă gândesc cum vom revoluționa lumea navigației”.
Colaborând cu echipe și sportivi de navigație încă de la începutul anilor 2000, Tommy Hilfiger continuă să fie un pionier în sponsorizarea sporturilor, sprijinind platforma inovatoare – atât pe apă, cât și pe uscat. Catamaranele F50 ale echipei U.S. SailGP vor purta logo-ul TOMMY HILFIGER pe fiecare latură a bărcii, precum și pe uniforme și colecții capsule. Celebrități și invitați speciali vor participa la activări exclusive ale parteneriatului, cum ar fi navigarea alături de echipă pentru a experimenta realitatea palpitantă a navigației plină de adrenalină în momentele „6th Person Sailor”, în timp ce VIP-urile se vor bucura de cel mai înalt nivel de ospitalitate în Adrenaline Lounge.
Navigația este în ADN-ul brandului TOMMY HILFIGER încă de când Hilfiger a creat primul logo iconic cu steag, bazat pe alfabetul nautic pentru inițialele sale – T, J și H – Thomas Jacob Hilfiger. Inspirat de mult timp de o pasiune pentru uniforme sportive și coduri de design, Tommy Hilfiger s-a implicat în navigația competitivă în 2003, sponsorizându-l pe navigatorul american Brad Van Liew în cursa de iahturi Around Alone. În 2006, echipa Hilfiger Sailing a câștigat pentru prima dată victoria generală în prima competiție Volvo Extreme 40 Grand Prix.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.