Zalando lansează campania Primăvară/Vară 2025. În prin plan, Sarah Jessica Parker și Mahmood

Zalando, cea mai importantă destinație online de modă multibrand din Europa, lansează campania Primăvară/Vară 2025 în întreaga Europă. În prim-plan se află Sarah Jessica Parker, câștigătoare a patru premii Golden Globe, alături de Mahmood, cântăreț, compozitor italian multi-platinat și un icon al stilului.

Campania explorează într-un mod jucăuș întrebarea zilnică „Ce să port?”, o întrebare la care oameni de pretutindeni răspund de mai multe ori pe zi, în moduri diferite. Cea mai recentă campanie Primăvară/Vară ‘25 de la Zalando evidențiază bucuria de a te îmbrăca, arătând că moda nu este doar despre tendințe, ci și despre încrederea de a te simți bine în fiecare clipă.

Transpusă pe fundalul unei piațete urbane pline de viață, campania îi poartă pe spectatori într-o aventură de stil, ludică și efervescentă. Pe măsură ce Sarah Jessica Parker și Mahmood descoperă posibilitățile nelimitate de ținute ale sezonului, moda devine un teren de joacă al exprimării de sine – de la întâlniri relaxate pe timpul zilei, la seri vibrante în oraș și întâlniri romantice sub cerul liber. 

„Alegerea unei ținute este ca o poveste pe care o spui despre tine”, spune Sarah Jessica Parker. „Uneori e intuitivă, alteori necesită mai multă reflecție.Dar ceea ce face această campanie de la Zalando atât de specială este celebrarea unui ritual cotidian pe care îl împărtășim cu toții. Și cel mai important este că nu există alegeri greșite!”

Mahmood adaugă: „Am purtat multe look-uri îndrăznețe pe scenă, dar câteodată chiar și eu mă întreb: Ce să port? când întârzii la o cafea cu prietenii. Această campanie este pentru toți cei care au stat la un moment dat în fața oglinzii și și-au schimbat ținuta de trei ori înainte de a ieși din casă.”

Sophie Jones (Mother)*: Usage Rights: 17.03.2023 – 17.09.2024, 6 months, Europe, Internet/Online, all media (all platforms and channels), Print, PR (Online/ Offline) & Advertorial, Zalando owned or sponsored Events, Affiliated Partner Events, Third Party Usage for Zalando Partners/Resellers (B2B), Point of Sale (POS) Zalando owned and Zalando affiliates, the duration of the assets is in perpetuity for documentation and corporate and internal communication (such as annual company reports, corporate portfolio, and corporate presentations) and archive rights.

Curatoriat de renumita stilistă Stella Greenspan și de contribuția personală a vedetelor, fiecare look reflectă versatilitatea și individualitatea modei contemporane, prezentând cele mai importante tendințe ale Primăverii/Verii ‘25: de la iluzii trompe l’oeil până la topuri tip corset și imprimeuri retro. Mai mult, pe lângă prezentarea tendințelor, campania încurajează clienții să exploreze, să experimenteze și să îmbrățișeze propriul stil unic.

Sara Spännar, VP Global Marketing spune „La Zalando, știm că alegerea unei ținute este mai mult decât o simplă decizie vestimentară – este un moment zilnic care reflectă cine ești și cum vrei să te simți. Ne-am propus să celebrăm acest moment, iar colaborarea cu Sarah Jessica Parker și Mahmood a fost o adevărată bucurie. Dorim să le oferim clienților încrederea de a-și exprima stilul, indiferent de planurile pe care le au în acea zi.”

Colecția de Primăvară/Vară de la Zalando este acum disponibilă pe www.zalando.ro.

 

Despre Zalando

Fondată în Berlin în 2008, Zalando este cea mai importantă destinație online multi-brand de modă din Europa. Construim un ecosistem pan-european pentru comerțul electronic de modă și lifestyle, bazat pe două direcții de creștere: Business-to-Consumer (B2C) și Business-to-Business (B2B). În B2C, oferim o experiență de cumpărături inspirațională și de calitate, adresată celor peste 50 de milioane de clienți activi din 25 de piețe. În B2B, ne folosim infrastructura logistică, software-ul și serviciile pentru a sprijini brandurile și comercianții în gestionarea și extinderea afacerilor lor online, atât pe platforma Zalando, cât și în afara acesteia. Prin viziunea noastră de ecosistem, Zalando urmărește să genereze schimbări pozitive în industria modei și a stilului de viață.