Nu îmi amintesc dacă prima dată am „întâlnit-o” pe Audrey în „Sabrina” sau „Vacanță la Roma”.
Știu însă că de la prima vedere m-a fascinat. Mai întâi, prin frumusețea, gingășia și stilul unic pe care le afișa în filme. Din curiozitatea de a descoperi mai multe despre această femeie-fenomen, am început să citesc despre omul Audrey. Aveam să aflu că frumusețea chipului era dublată de o frumusețe a sufletului, cel puțin la fel de impresionantă.
Audrey Hepburn a creat artă prin intermediul carierei, iar prin faima de care s-a bucurat a „creat” umanitate. În jurul vârstei de 59 de ani a decis să devină ambasadoare UNICEF. A început să cutreiere lumea, și-a unit forțele cu politicieni și oameni faimoși, pentru a ajuta copiii nevoiași. În perioada în care a colaborat cu UNICEF, organizația aproape că și-a dublat veniturile obținute din donații și sponsorizări. Audrey a „intrat” în UNICEF cu două „calificări”: renume și suflet.
Gingașă ca o lalea (puțină lume știe că, în timpul războiului, s-a hrănit cu bulbi de lalea, ceea ce avea să aibă un impact negativ asupra carierei de balerină la care visa), Audrey a fost doar o fată care visa să devină următoarea Anna Pavlova, care se cățără în copaci împreună cu frații ei, o tânără care deseori se simțea nesigură, dar care a învățat să se descurce cu destoinicie.
Indiferent de ceea ce viața i-a adus în cale, Audrey a strălucit și nu a dat greș în a ține seama de ceva de care noi uităm prea des:
Viața însăși este cea mai mare oportunitate!
„Pick the day. Enjoy it – to the hilt. The day as it comes. People as they come …. The past, I think, has helped me appreciate the present – and I don’t want to spoil any of it by fretting about the future.”
By Gabriela Blaga
Gabriela este un project manager creativ, cu experiență în change management, process improvements, business development și community management. Spune despre ea că îi place să iasă în afara zonei de confort. Are calități de excelent comunicator și mediator, cu o mare capacitate de a analiză a contextului organizațional, capabilă să coordoneze proiecte complexe la nivel regional și global, cu implementări de proiecte în Europa, Asia și America de Sud. Combină, cu succes coordonarea de proiecte cu activități de training, generând și menținând relații de business pe termen lung. Din februarie 2017, este antreprenor social, fondatoarea Asociației S.O.S. Endometrioza, care are ca obiectiv major creșterea nivelului de conștientizare asupra acestei afecțiuni feminine în România. Îi place să scrie și să împărtășească din propriile experiențe.
Surse foto: uma.edu.ve, fi.wikipedia.org, eleganceathome.blogspot.ro.