Tehnologia este cheia viitorului. Unul dintre cele mai noi concepte, aplicabil într-o paletă largă de domenii este drona. Deși pare că drona a apărut pentru prima dată acum, recent, prima a zburat în 1982 în scopuri militare. Dacă atunci la acest dispozitiv aveau acces doar cei care activau în acest domeniu, acum dronele pot fi folosite de oricine, însă, cu anumite restricții ale legislației în vigoare ce trebuie respectate, reglementări ce diferă în funcție de țară.
Dronele sunt un mijloc excelent pentru partea de PR a afacerii tale
Știi deja, promovarea este esențială pentru ca un business să funcționeze. Partea de social media a trecut de la trendul fotografiilor care aduceau un reach impresionant, la cel al videoclipurilor, care sunt tot mai în vogă. Aici intervin și dronele. O filmare 360 de grade, realiazată cu drona, va descrie mult mai bine afacerea ta.
Fie că vorbim de filmarea corpului de clădire (sau clădiri) a firmei tale, fie că vorbim de filmarea unui eveniment organizat de tine sau de realizarea unui videoclip de produs, drona aduce un plus de valoare imaginii per ansamblu. Detaliile impresionante date de grandoarea imaginii nu pot fi egalate cu o filmare clasică.
Avansul dronelor în industria de curierat
Firmele de curierat (dar și magazinele care colaborează cu ele) pot exploata această nouă tehnologie și pot inova piața. Livrările cu dronele au fost deja testate în lume, potrivit StartUP Cafe. Firma de livrări UPS a testat în luna februarie a acestui an un tip de livrare cu drona.
După experiment, vicepreședintele companiei, Mark Wallace a declarat: „Acest test este diferit de orice am făcut cu drone până acum. Are implicații pentru livrările viitoare, în special pentru locațiile rurale unde furgoanele de coletărie trebuie să parcurgă distanțe mari pentru a face o singură livrare”.
Totodată, și Amazon a luat în calcul această posibilitate. Sistemul Prime Air Delivery este descries în amănunte de către companie, însă momentan se află doar în perioada de testare, la care au acces consumatorii premium.
By Loredana Bertișan – Editor Contribuitor The Woman
Loredana este de profesie jurnalist, cu experiență de peste cinci ani în domeniu. A lucrat pentru mai multe publicații locale și naționale și a urmat mai multe stagii de formare în domeniu atât în țară, cât și în străinătate. Este absolventă a Departamentului de Jurnalism din cadrul Universității ,,Babeș-Bolyai”. Pe parcursul studiilor a descoperit că are o pasiune pentru partea de social și voluntariat, așadar a creat comunitatea Art4Education prin care se ocupă de campanii caritabile pentru copiii din satele României.
Sursă foto: www.freepik.com