BeWellStore, unul dintre cei mai versatili furnizori de branduri internaționale de produse cosmetice premium de pe piața națională, cu afaceri în creștere, cifră de afaceri de 4 milioane de euro, la finalul anului 2022, celebrează doi ani de la inaugurarea primului Beauty Concept Store, situat chiar în inima capitalei.
Joi, 20 septembrie, BeWellStore a aniversat doi ani și a marcat momentul, atât cu o campanie de reduceri pe site, cât și cu un eveniment dedicat celor care au fost alături brand-ului pe parcursul anilor. Printre invitați au fost: Valerie Lungu, Giulia Anghelescu, Vlad Huidu, Ana Maria Branza, Lorena Buhnici, Stefan Lungu și mulți alții.
Cu ocazia aniversării BewellStore a lansat si noua gamă de servicii premium, exclusiv în Beauty Concept Store – Tratamente faciale – Beauty Facials powered by Dermafirm. Produsele DERMAFIRM pentru îngrijirea pielii sunt folosite in peste 3000 de cabinete dermatologice si clinici de skincare din Korea de Sud si au fost testate clinic in mod constant iar rezultatele obtinute le-au adus numeroase premii la nivel international.
De peste 20 de ani, DERMAFIRM este un pionier al industriei cosmetice globale cu inovații care includ tehnologia exclusivă a lipozomilor dezvoltata în Laboratorul Derma Science, unde peste 30% din forța de muncă a brandului este dedicată cercetării și dezvoltării.
„BeWellStore reprezintă, așa cum o spune și numele, o stare de bine. Chiar de la început, ne-am propus să fim unul din promotorii frumuseții naturale, care vine din interior. În magazinul din D.I. Mendeleev numărul 8, primul nostru spațiu de desfacere din România, inovația științifică și ingredientele de calitate al unor branduri de top se întâlnesc, pentru a oferi soluții sigure pentru orice tip de piele, cu eficientă dovedită.
Îngrijirea sănătoasă este o preocupare constantă, pentru femei, cat și pentru bărbați, de aceea portofoliul nostru de branduri este unul curatoriat după un criteriu esențial: multifuncționalitate. Pentru asta am semnat contracte pentru reprezentarea exclusivă a unora dintre cei mai apreciați producători de origine coreeană, dar și europeană, din țări precum Italia sau Spania”, completează gazdele evenimentului aniversar, Gina Maican și Florentina Rusev.
Numărul vizitatorilor de pe site a păstrat un trend anual ascendent, crescând cu o sută de mii, și în ultimul an au fost înregistrați trei sute de mii de vizitatori unici. Investiții și reinvestiții în mixuri de marketing, pentru promovarea celor opt branduri internaționale: Thank you Farmer, Soroci, Orjena, Lovren, Dermafirm, PFC Cosmetics, The Lab Room, Nee Make Up Milano, precum și lansarea unor start-up-uri în zona de nutriție, cum este brandul Nutrisential, sunt principalele activități care conturează profilul unui concept cu servicii complete.
Despre BeWellStore
Cu un portofoliu de opt branduri internaționale vedetă în industria de beauty și lifestyle și un brand de nutritie românesc, BeWellStore este o companie românească care s-a lansat exclusiv online, în 2019. În prezent, activitatea se desfășoară și în alte două țări europene, Bulgaria și Ungaria, cu depozit propriu și distribuție, în Sofia și Budapesta.
Distribuția retail se regăsește în: Douglas Romania, Douglas Bulgaria, Kaufland, Kendra, Bebe Tei, Farmacia Tei, RemediumFarm, Dr. Max, Spring Farma, Natural Healing, Lilly Drogherie, Delirium, Transilvania Healing Centre, Drogheria Hara și Best Value.
Sursă fotografii: Facebook BeWellStore