E-mail marketing, tehnici-cheie. Cum construiești mesajele eficiente?

Marketingul via e-mail este extrem de practicat. Neverbounce.com notează că media e-mail-urilor pe care utilizatorii de internet le trimit și le primesc zilnic este de 121 de mesaje pe zi. Ce face un e-mail să fie exact ce trebuie?

Ei bine, în primul rând trebuie să fie interactiv. Personalizează mesajul și implică receptorul în parcurgerea lui, inserând hyperlink-uri sau o prezentare de diapozitive în care să se regăsească ideile principale pe care vrei să le transmiți.

crop-woman-using-laptop-at-outdoor-cafe_23-2147737596

În plus, trebuie să ai în vedere că circa 64% dintre oameni decid dacă vor deschide un e-mail în funcție de ceea ce este scris în subiectul acestuia. De aceea, este foarte important să diferențiezi mesajele în funcție de grupurile țintă (vârsta lor, preferințe etc). Neverbounce spune că printre cele mai bune practici se regăsesc și utilizarea de cuvinte cu încărcătură emoțională de tipul ,,sfârșitul zilei”, includerea de emoticoane și simboluri sau subiectele tip întrebare.

hand-working-on-a-laptop-another-holding-a-pen_1163-2758

Un alt punct important este validarea e-mailurilor. Scopul este ca mesajele tale să ajungă la persoanele potrivite, deci trimiterea lor către adese nevalide va afecta cu siguranță eficiența campaniei.

Include un apel la acțiune, adică, fă-te remarcată. Poți intreba clienții ce ar mai vrea să citească pe paginile tale din social media sau care produs le-ar plăcea să îl găsească la reduceri. Astfel vei crea o legătură cu ei și, totodată, vei stabili exact care este produsul de cel mai mare interes.

Aminteam la început de personalizare. Un e-mail personalizat, dinamic și autentic va fi întotdeauna bine primit de public. Caută întotdeauna să reflecți punctele forte ale brandului tău în mesaje și scrie-le în concordanță cu ideea de la care ai plecat tu când ai început afacerea. Transformă-ți clienții în parteneri!

By Loredana Bertișan – Editor Contributor The Woman

2

Loredana este de profesie jurnalist, cu experiență de peste cinci ani în domeniu. A lucrat pentru mai multe publicații locale și naționale și a urmat mai multe stagii de formare în domeniu atât în țară, cât și în străinătate. Este absolventă a Departamentului de Jurnalism din cadrul Universității ,,Babeș-Bolyai”. Pe parcursul studiilor a descoperit că are o pasiune pentru partea de social și voluntariat, așadar a creat comunitatea Art4Education prin care se ocupă de campanii caritabile pentru copiii din satele României.

 Sursa foto: Freepik