Epics Cluj: „Spiritul antreprenorial se dezvoltă pe parcurs, prin succese, eșecuri sau provocările fiecărei zile.”

EPICS Cluj sau Alexandra Vasian, Alexandru Roga, Cosmin Dragoș și Robert Tökés sunt 4 tineri care au renunțat la ce visau pentru viitorul lor profesional și au acceptat oportunitatea de a intra în lumea antreprenoriatului, într-un domeniu complet diferit față de activitatea lor obișnuită.

Cum au reușit asta? Ajungând „la un numitor comun, cu puțină nebunie și multă convingere că vor reuși ceea ce-și propun. În interviul acordat Revistei The Woman, ne-au vorbit despre reorientarea în carieră, importanța spiritului antreprenorial, despre ce anume îi recomandă, dar și planurile de viitor.

Ce v-a motivat să pătrundeți în lumea antreprenoriatului?

Lucrând în domeniul cabinelor foto de cel puțin un an, oportunitatea de a fi antreprenori ne-a fost prezentată de către foștii angajatori. Aceștia au văzut în noi spiritul antreprenorial prin prisma funcților pe care le ocupam și prin dedicarea noastră față de serviciile oferite clienților noștri.

Am fost motivați de oportunitatea care ni s-a oferit pe neașteptate și am considerat că ar fi o șansă excelentă de dezvoltare profesională și personală. Am realizat că vom avea ocazia să devenim persoane mult mai responsabile și mai independente, atât din punct de vedere profesional, cât și financiar. Pe lângă toate astea, trebuie să recunoaștem că am avut niște exemple de antreprenori de la care am învățat foarte multe, pe tot parcursul job-ului la EPICS Cabina Foto.

Care este povestea EPICS Cluj și de unde a pornit pasiunea pentru poze instante?

Familia EPICS Cluj, așa cum ne place nouă să o numim, a avut un început interesant. Cu toții suntem foști angajați ai firmei EPICS din perioada în care avea un alt format. Primul care a sosit în firmă a fost Cosmin acum 3 ani, tânăr student în căutarea unui job în timpul weekend-ului. A început ca asistent, participând la evenimente și bucurând oamenii cu pozele instant EPICS. În tot acest timp a acumulat o vastă experiență în domeniul cabinelor foto, astfel devenind persoana responsabilă a Departamentului Tehnic.

The Woman Magazine - Epics 1

Robert s-a alaturat echipei după ce a aflat de experiențele frumoase pe care Cosmin le-a avut la evenimente alături de EPICS. Acesta, fiind absolvent al Facultății de Drept și cu experiență în domeniul financiar, a devenit o persoană vitală pentru felul în care se desfășoară activitatea EPICS Cluj, fiind persoana responsabilă de partea legală și financiară.

Alexandru, tânărul nostru artist, a ajuns la noi din dorința de a face ceea ce-i place și de a creea lucruri frumoase, astfel ocupând poziția de Junior Designer. Acesta se ocupă în momentul de față de toată partea de Media, de la design la marketing și imagine.

Ultima venită în firmă și totodată singura fată a echipei este Alexandra. Aceasta a venit pe poziția de agent de vânzări din Departamentul de Relații Clienți, în dorința de a învăța lucruri noi. În cursul a 8 luni ca și angajată la EPICS aceasta a reușit să dobandească o varitate de cunoștințe în domeniu. În momentul de față Alexandra reprezintă persoana care are primul contact cu clienții noștri pe care încearcă să îi consilieze și să le ofere cele mai bune sfaturi în alegerea serviciilor EPICS.

Aceasta este echipa EPICS Cluj, 4 oameni care inițial aveau planuri și scopuri profesionale complet diferite, dar care au profitat de oportunitatea oferită și au ajuns la un numitor comun, cu puțină nebunie și multă convingere că vor reuși ceea ce-și propun.

Cu ce anume considerați că vă diferențiați față de ceea ce este prezent pe piață?

În momentul de față brand-ul EPICS are 5 ani de activitate în România, prestând cu mare drag acest serviciu oamenilor frumoși din acestă țară și nu numai.

The Woman Magazine - Epics 3

Astfel, pe noi ne recomandă următoarele lucruri:

– Experiența acumulată în urma acestor ani de activitate;

– Lista variată de parteneri, special concepută pentru clienții noștri și pentru nevoile lor, oferindu-le reduceri, promoții și multe altele;

– Calitatea serviciilor pe care le oferim;

– Îmbunătățirea servicilor conform cerințelor pieței;

– Dedicarea noastră, pentru a oferi o experiență de neuitat participanților la cabina foto EPICS;

– Curiozitatea, care așteaptă cu nerăbdare ideile creative și puțin nebune ale clienților noștri.

Noi considerăm că cele menționate mai sus, acompaniate de relația de durată pe care o avem cu majoritatea clienților noștri, dar nu numai, ne oferă un avantaj pe piață.

În ce constă secretul unei poze reușite?

La EPICS, secretul unei poze reușite se datorează în mare parte persoanelor care interacționează cu cabina foto. Bucuria oamenilor face totul, momentele de „haos” din spatele camerei, schimbarea de accesorii dar și interacțiunea cu asistentul la cabina foto îi fac pe oameni să radieze de fericire și să rămână cu amintiri frumoase, secundă cu secundă. În plus, suntem convinși că și calitatea serviciilor oferite fac pozele reușite.

La ce evenimente participați, în mod frecvent? Cum ați descrie clientul căruia vă adresați?

Credem că, în principal, depinde de fiecare sezon. Suntem prezenți în mod frecvent la nunți, odată cu venirea primăverii, dar nu numai. Avem o paletă largă de evenimente la care am participat în trecut și la care suntem chemați în continuare.

Printre acestea se numără: botezuri, aniversări, banchete sau majorate, petreceri corporate, activări de branding, festivaluri, lansări de produse sau diferite promoții, etc. Clienții cărora ne adresăm sunt deschiși la nou, plini de viață și cu o dorință aprigă de distracție și de a-și crea amintiri frumoase alături de cei dragi.

Ce planuri aveți pentru viitorul business-ului vostru?

Scopul nostru principal este să aducem clienților cele mai bune servicii din domeniu, iar tocmai de aceea căutăm noi modalități de a-i face fericiți și de a le oferi servicii inovative și de efect. Avem idei de îmbunătățiri și facem constant studii de piață pentru a vedea cum le putem oferi clienților, mai bine, clipe de neuitat prin internediul pozelor instant EPICS.

Dacă am putea să facem schimb de locuri, ce întrebare v-ați adresa, al cărui răspuns credeți că ar fi de interes pentru cititoarele noastre?

Credem că, pentru cititoarele revistei, ar fi de interes întrebarea:

„Credeți că spiritului anteprenorial este unul înnăscut

sau unul învățat pe parcurs?

Din punctul nostru de vedere, un antreprenor învață pe tot parcursul călătoriei sale în acest domeniu. Nu sunt mulți cei care au un spirit antreprenorial înnăscut și care trebuie să învețe prea puține. Din experiența noastră, spiritul antreprenorial se dezvoltă pe parcurs, prin succese, prin eșecuri, prin greșeli sau prin provocările fiecărei zile. Cel mai important e curajul să faceți primul pas pe acest drum, cu sau fără studii în domeniul de business sau altele asemănătoare.

Sursă foto: RAWision Media