Retailerul FashionUP! a sărbătorit zilele acestea 11 ani de shopping cu beneficii pentru cei peste 500.000 de clienți care au achiziționat peste 1.900.000 de produse. Proiectul MarketUP! reunește deja peste 150 de parteneri și un portofoliu considerabil de produse din care clienții să aleagă ce li se potrivește stilului lor.
„În ultima perioadă în care s-au produs multe schimbări pe zona de e-commerce din România am făcut pași importanți pentru susținerea mediului de afaceri și am creat beneficii suplimentare pentru comercianții care doresc să-și crească vânzările. Am reușit să facilităm accesul la platforma FashionUP! și am oferit avantaje noi în MarketUP obținând o creștere de peste 3 ori a ponderii vânzărilor partenerilor noștri, dar și a numărului acestora, astfel că în aceste zile ne putem lăuda cu un portofoliu de peste 150 de parteneri activi”, a declarat Mira Anghelescu, Director de Operațiuni FashionUP!.
MarketUP!, platforma de succes cu soluții deosebite pentru iubitorii de fashion și nu numai
Noutățile pe care FashionUP! le-a adus pentru partenerii din MarketUP! sunt reprezentate de controlul asupra vânzărilor și încasărilor – aceștia facturează, încasează direct de la clientul final și își gestionează singuri promoțiile. FashionUP! a acordat mare atenție necesităților clienților suplimentând oferta cu noi categorii de produse precum: protecție și îngrijire, curățenie, ustensile de bucătărie, aparatură de uz casnic, accesorii și articole sport.
FashionUP! aniversează 11 ani de provocări, evenimente de lansare, repoziționări, îmbunătățiri ale platformei, reinventări. Prezența celor mai populare brand-uri pe platforma FashionUP! (Adidas, Nike, Calvin Klein, Guess, Armani Jeans, Michael Kors, Just Cavalli, La Redoute, Puma, Under Armour, Love Moschino, U.S. Polo A.S.S.N.) reprezintă o dovadă în plus că în mijlocul tuturor acțiunilor se află consumatorul și nevoia sa constantă pentru tot ceea ce este inovator și la modă.
În iunie, clienții vor avea acces la zeci de oferte gândite împreună cu partenerii retailerului, iar reducerile vor ajunge până la 80%. În plus, FashionUP! a pregătit și numeroase provocări și concursuri. A implicat în acest demers Comunitatea FashionUP! formată din bloggeri de fashion, beauty, lifestyle, care au făcut parte din ultimele proiecte organizate în locații deosebite cu parteneri dedicați.
„Este momentul să sărbătorim și cu partenerii noștri, astfel că în iunie toți comercianții care semnează cu noi vor beneficia de o perioadă de 3 luni gratuite la abonamentul de promovare pentru a testa serviciile noastre. Îi invităm să completeze formularul de înscriere aici. După încheierea perioadei de testare vor decide ce tip de abonament li se potrivește cel mai bine”, a declarat Mira Anghelescu, Director de Operațiuni FashionUP.
În 2009, cu doar 5 angajați care gestionau cele 50 de branduri din portofoliu, a început marea aventură FashionUP!. Următorii doi ani au adus o îmbogățire a ofertei, cu accesorii și cosmetice, dar și o creștere considerabilă a numărului de fani pe pagina de Facebook, FashionUP! devenind cel mai urmărit cont în rândul magazinelor online.
În 2012, business-ul și-a extins operațiunile în Bulgaria pe FashionUP.bg și a atras, în mai puțin de un an, 10.000 de clienți unici.
2015 a fost anul potrivit pentru repoziționare pe piața de modă, astfel că FashionUP a lansat prima campanie TV și a deschis seria evenimentelor dedicate femeilor care iubesc pantofii prin „Ziua Internațională a Femeilor #PeToc”.
Din 2017, peste 19.000 de produse ce includ decorațiuni pentru casă, articole de depozitare, accesorii pentru bucătărie și obiecte de mobilier pot fi accesate ușor și livrate în orice colț al țării. În același an, retailerul a înregistrat cele mai mari vânzări din istoria companiei, în cadrul campaniei de Black Friday.
În noiembrie 2018, a fost lansată aplicația FashionUP descărcată până în prezent de mai bine de 80.000 de utilizatori. A fost rezultatul unei investiții în dezvoltare de peste 70.000 euro.
2019 a fost anul reinventării, în care FashionUP! a decis să facă un alt pas important în dezvoltarea platformei, deschizând porțile producătorilor, vânzătorilor și designerilor de fashion autohtoni, care au nevoie de expunere pe un e-commerce de fashion important din România. Astfel s-a născut MarketUP!, cel mai mare marketplace de fashion online.
„Clienții FashionUP! sunt persoane care au ajuns la o anumită maturitate financiară, familiarizate cu tehnologia actuală și care folosesc într-o proporție de peste 80% telefonul pentru a accesa ofertele noastre. Preferă ținutele comode, dar ne caută și pentru că oferim alternative accesibile pentru prezența la evenimente mai sofisticate. În același timp, le place să caute variante pentru decorarea casei, categorie foarte bine reprezentată la noi pe site”, a declarat Mira Anghelescu, Director de Operațiuni FashionUP!.
DESPRE FASHIONUP!
În cei 11 ani de comerț online, FashionUP! s-a diferențiat prin oferta extrem de variată pe zona de lifestyle pentru întreaga familie, de la îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, până la produse de îngrijire personală și obiecte de home&deco. Astăzi, magazinul comercializează peste 1.000 de branduri naționale și internaționale, cu zeci de mii de produse de calitate superioară, și urmărește mereu să ofere cele mai mici prețuri din piață.
FashionUP! aduce în exclusivitate brandurile La Redoute, dar și mărci populare precum: Heine, Guess, Love Moschino, Calvin Klein, Versace Jeans, Nike, Adidas, Pepe Jeans, New Balance, Desigual, Le Coq Sportif, Bensimon, Top Secret, Vans, Lacoste, Esprit, Triumph, Clinique, Bioderma și multe altele. Gama de produse a marketplace-ului se îmbogățește zilnic cu produse noi.
În plus, magazinul oferă peste 10.000 de produse în stoc cu livrare gratuită și rapidă, în 24 de ore, un serviciu dedicat de customer care și programul de loializare CashUp, prin care clienții primesc bani înapoi la fiecare comandă. Clienții FashionUP! pot plăti sigur și rapid online, prin ramburs, dar și în rate, prin unul dintre partenerii bancari.