MIRELA GRINDEAN, designerul care îți propune să visezi cu stil !

O altă dovadă a faptului că lucrurile cu adevărat speciale sunt create doar dintr-o pasiune adevărată este reprezentată de Mirela Grindean, primul designer care, în urmă cu 7 ani, a dezvoltat conceptual vintage la Cluj-Napoca, prin proiectul ,,Târguţu` Vintage”.

Brandul N.A.N.I (Night After Night Indispensable): uniforma indispensabilă pentru o călătorie în lumea viselor te duce cu gândul la plăcerea de a te simţi confortabil în faţa televizorului, de a sporovăi cu prietenele la un cappuccino sau inocenţa unei bătăi cu perne.

15555873_1214938485240253_24879101_n

Ineditul afacerii sale constă în faptul că orice femeie merită să se exprime din punct de vedere vestimentar exact cum simte și cum dorește, iar acest lucru trebuie să înceapă chiar din intimitatea propriului cămin. De aceea, brandul N.A.N.I. (Night After Night Indispensable) vine ca o alternativă la ceea ce găsim deja pe piață, dar și ca răspuns pentru toate fashionistele care obișnuiesc să își păstreze stilul în toate situațiile.

Care este secretul unei cariere de success? Poate spiritul său creativ sau poate inspirația cu care s-a încărcat în timpul petrecut la Milano, capitala modei, unde şi-a desfăşurat activitatea profesională într-un domeniu cu totul diferit faţă de ceea ce face acum, ea fiind, tehnician dentar. Însă, cel mai bine ar fi să aflăm chiar de la ea.

13239484_1303737239653586_7528319081148216246_n

Când ai realizat că îți dorești să ai propria afacere?

Întotdeauna am fost un fan al pijamalelor. De multe ori, atunci când ajung acasă, după o zi lungă, primul lucru pe care îl fac este să îmi iau pijamalele pe mine. În același timp, chiar dinainte de a avea brandul N.A.N.I, am preferat țesăturile fine și brandurile urbane, cool, diferite. După revenirea în țară, am sesizat o nișă pe această piață, în România. Așa mi s-a întipărit în minte ideea de a crea un brand fresh, cu pattern-uri și culori diferite față de ceea ce puteam găsi pe piață, la momentul acela.

Mai specific, momentul în care am realizat că îmi doresc să am propriul business a coincis cu prima ediţie a Târguţului Vintage, o altă idee care, la fel ca N.A.N.I, a avut la bază dorința de a oferi o experiență nouă publicului clujean, cu piese vestimentare de calitate, culori deosebite și materiale rafinate.

Cum se împacă statutul de antreprenor cu cel de soție?

Cele două roluri se împacă foarte bine. Iar acest lucru se datorează faptului că atât eu, cât şi soţul meu, activăm în industriile creative, avem o viaţă extrem de activă şi ne sprijinim reciproc.

13321708_1310128195681157_8835505522794674357_n

Care este sursa ta de inspirație și de unde izvorăște acest optimism creativ regăsit continuu în colecțiile tale?

Îmi găsesc inspirația zi de zi, din cei care mă înconjoară, în special femeile din familia mea, prietenele mele – în general, femei cu un spirit liber, independente și relaxate, care stiu să transpună acel „laissez faire” franțuzesc în stilul lor vestimentar și în modul în care își poartă hainele.  Nu în ultimul rând, cele două nepoțele, Tania și Katia, sunt cele care mă încarcă ori de câte ori ne întâlnim cu buna lor dispoziție și creativitate.

Care este idealul profesional spre care tinzi?

Îmi doresc să transmit cât mai bine ideea cu care am pornit atunci când am creat brandul N.A.N.I, iar mesajul meu să ajungă la toate acele femei al căror stil de viață mă inspiră să creez. Bineînțeles, pentru a rămâne fidelă standardelor de calitate cu care am pornit pe acest drum, îmi doresc să dezvolt o relație cât mai bună cu manufacturierii cu care lucrez.

Nu-mi doresc ca N.A.N.I să devină un business „de serie” și, de aceea, e foarte important pentru mine să cunosc foarte bine persoanele „din spatele” produselor mele și modul lor de lucru.

15078697_1471692072858101_7052771402274713183_n

Dacă ai putea să te caracterizezi în trei cuvinte, care ar fi acelea?

Cred că cel mai bine mă caracterizează OPTIMISMUL, ALTRUISMUL şi stilul VINTAGE, cu care m-am identificat mereu. Chiar dacă pasiunea pentru vintage nu se regăsește prea mult în piesele pe care le creez, a rămas o sursă constantă de inspirație pentru mine fapt pentru care am continuat să organizez și să cresc, în paralel cu N.A.N.I, și brandul Târguțu’ Vintage.

By Diana Arieșan – editor contribuitor The Woman

Sursa foto - Marta Popescu Photography

Diana este profesor pentru învățământul preșcolar cu o experiență de peste 11 ani și autorul cărții „Abis în dealul sihastru”, lansată în anul 2013 (Editura Grinta, Cluj-Napoca). În anul 2015 a devenit membru al Cenaclului UBB, proiect realizat în parteneriat cu Uniunea Scriitorilor din România, Filiala Cluj. Absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației și a Școlii Populare de Arte „ Tudor Jarda”, din Cluj-Napoca, secția retorică, Diana are preocupări pentru artă, sub toate formele sale. În perioada 2012-2014 a fost membru al trupei de teatru „ Pavlov 25”, iar în prezent își consolidează abilitățile de retor în cadrul diferitelor evenimente culturale.