StartUpCafe a realizat un top al celor mai importante lucruri pe care trebuie să le ai în vedere pentru un e-commerce eficient pe mobil în 2018.
1. Indexarea pe mobil este esențială. Google a anunțat că anul viitor va începe indexarea site-urilor pe baza site-urilor lor pe mobil și nu a site-urilor desktop, ca urmare a expansiunii folosirii acestor device-uri. Paginile trebuie să se încarce rapid, design-ul trebuie să fie aerisit, iar site-ul trebuie să se afișeze corect pentru ca utilizatorul să nu fie nevoit să dea zoom pentru a vedea meniul sau pentru a naviga.
2. Clienții virtuali trebuie să fie tratați la fel precum clienții din magazinele fizice. Prin urmare, dacă într-un magazin clasic clientul este întâmpinat cu un zâmbet, acest lucru trebuie să se simtă și în structurile virtuale. Deci, alege să afișezi mesaje scurte, la obiect pentru cei care îți vizitează pentru prima dată site-ul, personalizate pentru cei care au mai fost în magazinul tău și mesaje de mulțumire atunci când cineva plasează o comandă.
3. Folosește influencerii locali. Reclama este foarte importantă, iar recomandările cu atât mai mult. Gândește-ți strategia punctând câteva campanii cu influenceri deoarece acestea vor crește traficul site-ului tău în primul rând din curiozitatea celor care îl urmăresc. Dacă pagina arată bine, produsele sunt de calitate și atractive, cu siguranță nu vor rămâne doar vizitatori, ci se vor transforma în cumpărători.
4. Fii acolo pentru clientul tău, folosind chiar inteligența artificială. Studiile citate de StartUpCafe spun că un asistent digital virtual va avea peste 3,3 miliarde de dispozitive până în 2020. Chatbot-urile, algoritmii de analiză a datelor, sistemele personalizate de recomandare și analizele predictive cresc calitatea conținutului.
5. Google rămâne liderul în traficul de pe dispozitivele mobile, cu un procent de 96%, deci dacă vrei vizibilitate pentru pagina ta, este indicat să urmezi algoritmii pe care compania îi recomandă în numeroasele ghiduri care se regăsesc pe platformele ei.
By Loredana Bertișan – Editor Contribuitor The Woman
Loredana este de profesie jurnalist, cu experiență de peste cinci ani în domeniu. A lucrat pentru mai multe publicații locale și naționale și a urmat mai multe stagii de formare în domeniu atât în țară, cât și în străinătate. Este absolventă a Departamentului de Jurnalism din cadrul Universității ,,Babeș-Bolyai”. Pe parcursul studiilor a descoperit că are o pasiune pentru partea de social și voluntariat, așadar a creat comunitatea Art4Education prin care se ocupă de campanii caritabile pentru copiii din satele României.
Sursă foto: www.freepik.com