„Scrie-ți povestea”, campania de sărbători care explorează relația dintre stil și identitate, având-o ca protagonistă pe Chloë Sevigny

– Actrița, regizoarea și fashion icon-ul Chloë Sevigny, alături de Zalando, explorează multiplele fațete ale identității sale în noua campanie de sărbători 

– Regizată de Justyna Obasi, campania descrie o poveste despre stil și expresie personală

Zalando, una dintre cele mai importante platforme online de fashion și lifestyle din Europa, lansează „Scrie-ți povestea”, o campanie de sărbători care explorează relația dintre stil și identitate. Având-o ca protagonistă pe Chloë Sevigny, maestră în a-și exprima diferitele fațete ale personalității prin modă, campania explorează o serie de cadre personale, de la cine în familie, la seri în oraș cu prietenii, fiecare scenariu narând un capitol distinct din viața lui Chloë.

Așa cum Chloë împărtășește,„fiecare piesă vestimentară reprezintă o poveste aparte și o privire diferită asupra vieților noastre. „Scrie-ți povestea” este o invitație de a ne bucura de identitățile noastre multifațetate și o călătorie din care sunt mândră să fac parte.”

Realizată sub direcția creativă a Justynei Obasi și indicațiile vizuale ale lui Dani Pujalte, povestea pe care campania o spune este mai mult decât una estetică. Aceasta descrie un jurnal de momente în care rolurile lui Chloë – văzută din perspectiva familiei, ca actor și regizor, în momentele sale de introspecție sau ca prezență nelipsită de la întâlnirile sociale – reflectă identitatea multidimensională pe care fiecare dintre noi o are.

„A fost o călătorie fantastică să lucrăm cu Chloë. Având în vedere tema campaniei „Scrie-ți povestea” și această explorare a diferitelor ipostaze pe care o persoană le poate avea în ochii celor dragi, Chloë a fost perfectă pentru acest rol”, spune Sara Spännar, vicepreședinte Global Marketing. „Ea întruchipează valorile Zalando de dezvoltare personală, stil și exprimare. În plus, ea însăși este un adevărat icon al stilului.”

„Scrie-ți povestea” este mai mult decât o colecție; reprezintă o expresie a conexiunii strânse dintre modă, identitate și momentele care ne definesc. Campania este o continuare a angajamentului Zalando de a încuraja un spațiu în care stilul este un discurs narativ personal, iar orice piesă vestimentară este un capitol din povestea fiecăruia.

DESPRE ZALANDO

Zalando este o destinație de e-commerce lider în Europa pentru fashion și lifestyle. Fondată la Berlin în 2008, compania oferă o gamă largă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii și beauty, la peste 50 de milioane de clienți activi din 25 de țări. Selecția de branduri internaționale include atât nume cunoscute la nivel global, cât și mărci locale.

Zalando oferă o experiență de fashion completă pentru inspirație, inovație, interacțiune și cumpărături. Suntem totodată o companie de top axată pe tehnologie, așadar ne străduim să oferim soluții digitale pentru fiecare aspect al procesului și pentru toți cei implicați: de la clienți, la parteneri, la colaboratorii importanți ce fac parte din povestea Zalando. Viziunea noastră este să fim The Starting Point for Fashion, cu un impact net pozitiv pentru oameni și planetă.