Ziua nunții este o zi aparte, ce are o o semnificație nobilă, specială. Exact ca în povești, întreaga acțiune se desfășoară în jurul personajului principal: Mireasa. Și aici, la fel ca în basm, intervin ajutoarele cu puțină sclipire și magie. Fiecare femeie este diferită, așa că fiecare mireasă își va dori să poarte în ziua nunții sale ceva autentic, realizat special pentru ea, păstrându-și stilul caracteristic.
Raluca Breban și consilierii Demetra Boutique vin în sprijinul tău, al femeii care își dorește să strălucească, atât la marele eveniment, cât și în viața de zi cu zi, cu garanția că vei fi regina propriului bal. Raluca, un antreprenor cu experiență, ne povestește despre cum a debutat în modă și care sunt tendințele anului 2018 pentru viitoarele mirese, dezvăluindu-ne marile sale visuri și idealuri. Vă învit să le descoperim împreună!
Cum a început povestea Ralucăi Breban în domeniul modei?
Totul a început în copilărie. Părinții mei au avut o sifonărie, o alimentară, iar apoi un magazin unde, ulterior, au adus rochii de gală și câteva rochii de mireasă. Răspunsul meu la întrebarea „Ce vrei să devii când vei fi mare?”, era „Vânzătoare”.
Așadar, primul lucru pe care îl făceam după ce ieșeam de la școală era să trec pe acolo, deoarece îmi plăcea să aranjez marfa, să fiu atentă la detalii. Îmi plăcea să aud vânzătoarele cum comunicau cu clienții, cum aranjau eșarfele de la rochii, astfel încât să le acopere umerii și să le facă o mânecă tip fluture, de exemplu. Și uite așa a ajuns să mă pasioneze moda, mă pasiona să interacționez cu oamenii.
Deși am studiat la Liceul German din Satu Mare și am și absolvit facultatea de economie cu predare în limba germană din Cluj-Napoca, așa cum și-au dorit părinții mei, am ținut neapărat să ating idealul meu din copilărie. De-a lungul timpului, semnificația acestei dorințe s-a dovedit a fi mult mai complexă. Așadar așa am ajuns să fiu „vânzătoare”, cunoscătoare a limbii germane și deținătoare a unui business în domeniul modei.
Prin ce se definește ineditul colecțiilor tale, propuse pentru acest sezon?
Ineditul este definit, în acest an, prin versatilitatea rochiilor de mireasă: trena, mânecile sau fustele cu capse detașabile, dar și pantalonii scurți. Acestea sunt doar câteva din elementele care pot face o ținută să exprime cel puțin trei stiluri diferite.
Un alt punct forte al acestor colecții este reprezentat de modele unicate, mireasa având șansa de a purta o creație, pe care nu o poate regăsi la nicio fostă sau viitoare mireasă. Salopetele, de asemenea, sunt un trend în acest an, ele pot fi propuse atât cu fuste, care să acopere ideea de pantalon, dar și ca o simplă trenă, care face salopeta să arate, din spate, asemnea unei rochii clasice, iar din față ca o mireasă modernă, cu un pantalon pană sau drept.
Cum ai descrie Femeia căreia i se adresează Demetra Boutique?
Demetra Boutique se adresează femeii puternice, moderne și deschise către nou, femeii care dorește să fie frumoasă și admirată, femeia care își dorește să iasă din liniile clasice, femeii care are încredere că, dacă se lăsă pe mâinile unui consilier Demetra, va fi în centrul atenției, atât la eveniment, cât și după.
Cât de importantă consideri că este consilierea în alegerea rochiei potrivite? Care este cel mai important feedback pe care l-ai primit de la o clientă?
Consilierea este foarte importantă. Este ca atunci când mergi la ortodont și vrei aparat dentar, tu cunoști rezultatul dorit, dar nu cunoști detaliile și procesul, pentru ca rezultatul să fie unul ideal, care îți va oferi zâmbetul perfect. Așa e și în cazul mireselor, vor să fie puse în evidență, însă nu știu ce rochie de mireasă le-ar avantaja.
Nunta este o experiență unică și prezența lor trebuie să fie la fel, de excepție. Un consilier le-ar spune care este stilul care le-ar pune în valoare siluetă, ce fel de decolteu s-ar potrivi, în raport cu partea de jos a rochiei, astfel încât să aibă un look echilibrat. Este foarte important ca mireasa să accepte sfaturile specialistului. Cel mai important feedback pe care l-am primit a fost atunci când o mireasă mi-a zis că i-am marcat toată viața, prin faptul că am determinat-o să probeze ceea ce nu și-ar fi închipuit vreodată că ar avantaja-o, reușind astfel să aibă o rochie, care să o pună în valoare, fără a ține cură de slăbire.
Care este idealul spre care tinzi, ca antreprenor în acest domeniu?
Mi-aș dori ca viitoarele mirese să aprecieze calitatea materialelor și să înțeleagă de ce e important să investesacă în rochia de mireasă, pe care o va purta 10 ore în cadrul evenimentului, care va apărea în toate pozele și video-urile. Mi-aș dori ca miresele să conștientizeze detaliile care fac diferența, legate de croiul rochiei alese sau legate de accesorizare, detalii care transformă o ținută „cheap” într-o ținută „glam”. Mi-ar plăcea, de asemenea să vină cu inima deschisă și cu încredere.
Idealul meu, ca antreprenor este acela de a realiza o emisiune și un show room, după modelul „Say Yes to the Dress!”
Articol preluat din ediția a III-a a Revistei The Woman, Martie 2018.
Surse foto: arhivă personală Raluca Breban, Demetra Boutique, Francisc Photographer