În era digitală, postările virale și trendurile de moment par să dicteze succesul. Ne simțim presate să ținem pasul, să postăm constant și „să prindem orice val”. Totuși, după zeci de reels și caption-uri gândite în grabă, rezultatul este același: sentimentul că social media este o corvoadă, un stres fără rezultate clare.
Strategia în social media nu înseamnă să postezi mult, ci să postezi cu sens. Să construiești o prezență care comunică puternic cine ești și ce oferi, dar fără să-ți pierzi vocea în zgomotul online.

Când nu ai claritate, postatul pe social media devine epuizant
De câte ori ai început să creezi conținut doar pentru că „trebuie să postezi ceva”? Fără un mesaj clar, fiecare postare devine o încercare de a convinge în loc să atragi. Când brandul tău personal nu are o direcție clară, conținutul pare incoerent, iar audiența nu înțelege de ce ar rămâne, cu atât mai puțin de ce ar cumpăra.
Însă, când ai claritate despre cine ești, cui te adresezi și ce transformare oferi, fiecare postare devine o piesă dintr-un puzzle strategic. Comunici cu intenție și atragi exact acei oameni care au nevoie de ceea ce oferi.

Cele 3 tipuri de conținut care transformă urmăritorii în clienți
Strategia de conținut nu trebuie să fie complicată, dar trebuie să fie coerentă. Când lucrez cu clientele mele, îmi place să împart conținutul în 3 tipuri, astfel încât crearea de content să vină cât mai natural:
SHOW
„Show content” te ajută să te poziționezi ca lider, inspiră credibilitate, oferă transparență.
Oamenii cumpără de la oameni. Arată-le un behind the scenes, testimoniale de la clienți, cum folosesc clienții serviciile sau produsele tale, un moment real din viața ta de antreprenor, o zi din viața ta.
SHARE
„Share content” te ajută să atragi oamenii potriviți care au ceva în comun cu tine, să construiești o comunitate. Împărtășește povestea ta, de ce faci ceea ce faci, povestește despre viziunea ta, despre ideile, opiniile tale, interesele tale sau momente funny.
TELL
„Tell content” te ajută să te poziționezi ca expert, să oferi valoare, să inspiri acțiune. Creează conținut care îi ajută concret: sfaturi, tips and tricks, exemple din experiența ta.
Când alternezi aceste 3 direcții în mod intenționat, profilul tău devine o experiență completă și convingătoare.

Mesajul tău este puternic
Una dintre cele mai frecvente greșeli pe care le văd la antreprenoarele aflate la început de drum este lipsa unui mesaj clar și diferențiator. Vorbesc „pentru toată lumea”, încearcă să fie „profesioniste” dar și „prietenoase”, „autentice” dar și „perfecte”.
Audiența confuză nu cumpără. Un client ideal vrea să înțeleagă din câteva secunde dacă ceea ce oferi este, sau nu, pentru el. Asta se întâmplă doar când ai claritate despre cine ești, ce oferi și de ce contează ceea ce faci. Înseamnă că ceea ce spui, ceea ce arăți și ceea ce livrezi sunt aliniate.
Cine ești TU
Când lucrez cu clientele mele, primul lucru pe care-l clarificăm nu este ce să posteze sau câte reels-uri să facă pe săptămână. Ci cine sunt ele ca brand, care este mesajul lor, valorile lor, povestea care le diferențiază, clientul ideal care le caută.
„Social media” poate să fie mai simplă și mai autentică atunci când e construită pe fundația unui brand personal clar. Pentru că, în final, claritatea ta e cea mai bună strategie.

Despre Geanina Nedea
Geanina Nedea se descrie drept fiind „un om curajos, care a învățat să își ascute instinctul și inima”, iar drept dovadă îi este parcursul profesional.
Deși ocupa o poziție de management, a decis să renunțe la job, să fie onestă cu ea însăși și să își urmeze pasiunea și crezul. Astfel a apărut Mood Studio, locul în care Geanina nu oferă „doar strategii, ci spații de expunere”.
Își folosește zi de zi experiența acumulată în marketing pentru a ajuta antreprenoarele să își creeze, dezvolte sau transforme brandul personal. Structurează strategii, este atentă la cifre și urmărește trendurile, dar mereu se bazează pe intuiție. Creează cu sens și construiește cu autenticitate.
Shooting foto organizat de The Woman
Make-up: miha_faragau
Showroom: bianca.rotbasan
Credit foto: ivascu.paula.9