Mommy HAI, compania dezvoltatoare a singurei aplicații care integrează toate resursele de care au nevoie părinții pentru creșterea copiilor, anunță organizarea pe 18 mai (10.00-18.30), la Biblioteca Națională a României, a primului târg din ultimii ani din domeniul educației dedicat părinţilor. Aceştia pot accesa gratuit oferta educațională a instituțiilor din mediul privat cu activitate în București și județul Ilfov – creșe, grădinițe, școli, centre pentru dezvoltarea abilităților sau cu program afterschool. De asemenea, pot participa alături de copii la activități și ateliere dedicate procesului de învățare și pot susține diferite inițiative și asociații pentru copiii fără posibilități materiale.
Evenimentul va reuni până la 70 de entități care au activitate în domeniul educației, de la școli cu predare clasică sau alternativă, precum Montessori, Waldorf, Reggio Emilia, la centre pentru dezvoltarea abilităților de tehnologie (Lifeiscool sau MindHub – robotică) și se adresează părinților, cadrelor didactice și tuturor celor interesați de oferta actuală din procesul de învățare. Partenerii expozanți au profilul activ și în aplicația Mommy HAI, astfel că informațiile oferite în cadrul târgului sunt completate de o descriere online detaliată și de posibilitatea ulterioară de interacțiune și în cadrul aplicației mobile.
Evenimentul va aduce împreună, pe lângă centrele educaționale, și asociații cu inițiative pentru copiii defavorizați, prezente deja în aplicație, precum Narada, SOS Satele Copiilor și Pastel, cu scopul de a susține proiectele acestora din sfera educației. O altă direcție a evenimentului este de susținere și descoperire a Ludotecii din cadrul Bibliotecii Naționale de către părinți și copii, prin donații de cărți și jucării, acestea venind inclusiv de la editurile care sunt prezente la expoziție, dar și de la părinții și copiii care vor participa la eveniment. Ludoteca va găzdui în fiecare oră câte un atelier dedicat copiilor (de învățare prin joacă, lectură și interpretare, grădinărit, dezvoltare emoțională, ritmuri și slime), precum și părinților (workshop-uri care adresează gestionarea emoțională a unor momente importante din viața familiei – întoarcerea mamelor la locul de muncă, adaptarea copiilor la grădiniță etc.). Va exista și o zonă dedicată pentru lectură și joacă, amenajată pentru copii de Bookisit, SuperLudy, Lura și Sabina Voinea – Atelierele Montessori.
„Ne-am uitat în ultimii ani la nevoile părinților, iar principala preocupare este aceea de a asigura cea mai bună educație pentru copiii lor. Am hotărât să fim parte din această evoluție și am investit în crearea unei platforme exhaustive care are misiunea de a accesibiliza dialogul și interacțiunea directă dintre părinți și cei care contribuie la dezvoltarea educației. De la crearea unui instrument digital gratuit, în care părinții găsesc la un click distanță toate informațiile de care au nevoie pentru creșterea copiilor, până la organizarea unor evenimente fizice precum târgul educațional și a unor programe și sesiuni dedicate pentru oferirea suportului psihologic specializat pentru gestionarea fluentă a unor momente încărcate emoțional din viața de familie, ne dorim ca Mommy HAI să fie locul de întâlnire în care aceste nevoi își găsesc rezolvarea simplu, în funcție de nevoile individuale ale fiecărei familii, pentru binele copiilor.”, declară Alina Pop, psihoterapeut specializat în burnout-ul parental și asociat Mommy HAI.
„Fiind mamă a trei copii și în strânsă legătură cu diverse comunități de mame, am trăit și am înțeles atât provocările pe care le avem odată cu apariția copiilor, cât și pe cele pe care le întâmpinăm în reconversia către antreprenoriat. Toate acestea ne stimulează să găsim în permanență soluții simple, directe și aliniate ca valori, deopotrivă pentru comunitatea de părinți și pentru cea de business. Primind încrederea a peste 20 000 de părinți și peste 300 de afaceri cu produse și servicii pentru copii, care au folosit activ aplicația noastră în ultimul an, ne-am gândit misiunea într-un sens mai larg, îmbinând online-ul cu offline-ul, și invitând către interacțiune directă, iar primul pas este spre zona educației, deoarece credința noastră este că împreună putem aduce o schimbare pentru copiii noștri. La fel cum ne dorim ca și prin intermediul aplicației să invităm la interacțiuni fizice cât mai dese între părinți și copii și între copii și activitățile care contribuie la dezvoltarea lor, prin organizarea Târgului Educațional Mommy HAI punem accent pe interacțiunea atât de importantă între reprezentanții unităților de învățământ și părinții ce își doresc să acceseze ofertele educaționale.”, declară Ștefana Rondak, cofondator Mommy HAI și inițiatoarea proiectului.
Instituțiile de învățământ și afacerile care activează în domeniul educațional și vor să devină parteneri se pot înscrie trimițând un mail la hai@mommyhai.com pentru solicitarea detaliilor organizatorice. Mai sunt doar câteva locuri disponibile în acest moment. Publicul larg are acces gratuit la eveniment și, înscriindu-se aici, poate participa la tombole și câștiga premii. Lista extinsă a partenerilor, expozanți sau susținători media, precum și detalii despre Târgul Educațional Mommy HAI și agenda atelierelor se găsesc accesând aplicația gratuită Mommy HAI și site-ul www.mommyhai.com.
Despre Mommy HAI
Mommy HAI este singura aplicație din România care integrează toate resursele de care au nevoie părinții pentru organizarea agendei copiilor lor: evenimente, locații, magazine și furnizori de servicii.
Platforma mapează toate evenimentele și activitățile educaționale si recreative pentru copii (ateliere, cursuri, petreceri, spectacole). De asemenea, centralizează locații potrivite pentru orice vârstă (muzee, parcuri, obiective turistice, biblioteci, restaurante child friendly, saloane, clinici medicale publice sau private, centre de joacă sau pentru petreceri, instituții de învățământ de stat și private etc.). Realizând, concret, o hartă a tuturor experiențelor potrivite pentru copiii de orice vârstă, ceea este unic și benefic la aplicație este că îți permite căutarea și planificarea fiecărei experiențe prin calcularea distanțelor față de locația fiecăruia, de bugetul dorit, de vârsta copiilor. Aplicația dă posibilitatea creării de itinerarii foarte detaliate, personalizate după propriile criterii (distanță, program, bugete), economisind, astfel, timp. Urmează să fie în aceeași măsură, un marketplace pentru produse și servicii doar pentru copii, pe diferite domenii și categorii (îmbrăcăminte, încălțăminte, alimentație, transport, material educațional, jocuri și jucării, îngrijire și casă, medical, parenting).
Aplicația se adresează și utilizatorilor business, companii și brand-uri de încredere, atent selectate din categoria specialiștilor din domeniul pe care îl reprezintă. Aceștia oferă soluții personalizate, gândite și structurate pe categorii de vârstă, fiind concepute doar pentru copii și au vizibilitate permanentă, fără investiții de timp. Odată ce profilul lor este actualizat, publicul-țintă ajunge de fiecare dată foarte rapid și ușor la ei.
Mommy HAI poate fi descărcată gratuit din Google Play și AppStore.