„Te așteaptă ce-i mai bun”, campania care inspiră oamenii să trăiască un stil de viață activ și să încerce sporturi fără teama de a fi judecați

Zalando, una dintre cele mai importante platforme online de fashion și lifestyle din Europa, continuă eforturile de a-i inspira pe oameni să se descopere și să se exprime prin sport, lansând o nouă campanie „Te așteaptă ce-i mai bun”, care încurajează clienții să îndrăznească să încerce diverse discipline sportive, fără teamă de eșec.

Pe măsură ce așteptarea crește în Europa înaintea Jocurilor Olimpice și a Campionatului European, Zalando invită consumatorii să se alăture acestui moment cultural și să se implice în sport într-un mod care reflectă cine sunt ei. Cei care urmăresc campania îi vor vedea pe sportivii de top nu pe terenurile lor obișnuite, unde performează cel mai bine, ci în timp ce se confruntă cu provocări neașteptate în fotbal, fitness și alergare.

Entuziaștii sportului sunt invitați să aibă încredere în a-și valorifica diversele abilități, alături de Robert Lewandowski, unul dintre cei mai realizați fotbaliști ai generației sale; Alexia Putellas, căpitana echipei FC Barcelona Femení și a echipei naționale de fotbal feminin a Spaniei; antreprenoarea în modă și fitness Caro Daur; starul eSports, Ebru Önal, precum și artistul nominalizat la Grammy, Pusha T. Aceștia sunt încurajați să încerce fără temeri un nou sport sau să revină la unul vechi fără frica de a fi judecați, pur și simplu făcând tot posibilul pentru a-și atinge potențialul personal. Campania susține convingerea că a fi activ în sport, în orice calitate, are o influență pozitivă atât asupra sănătății fizice, cât și asupra sănătății mentale și ajută pe oameni să se descopere mai mult pe ei înșiși.

Sara Spännar, VP Marketing la Zalando despre lansare:

„Odată cu entuziasmul acestei veri pline de sporturi, beneficiem de oportunitatea de a ne conecta cu clienții noștri. Ne dorim să arătăm cum accesul Zalando la brandurile de top în domeniul sportului și la o gamă relevantă de produse sportive îi încurajează pe toți să își atingă potențialul maxim. Văzând cum povestea prinde viață alături de talente remarcabile precum Robert Lewandowski, Alexia Putellas, Caro Daur, Pusha T, printre alții, este un moment de mândrie pentru noi toți”.

Robert Lewandowski, atacant la FC Barcelona, spune: „Colaborarea cu Zalando pentru campania „Te așteaptă ce-i mai bun” a fost o experiență grozavă. Aceasta se aliniază perfect cu convingerea mea că sportul nu este doar despre competiție, ci despre îmbunătățirea constantă și atingerea de noi performanțe fără teamă de eșec. În fotbal, ca și în viață, este vorba despre a merge înainte și a face mai bine în fiecare zi. Această campanie ne amintește că cele mai bune momente ale noastre  urmează să aibă loc, încurajând pe toată lumea să îmbrățișeze suișurile și coborâșurile călătoriei lor”.

Nu există un moment mai bun decât cel prezent pentru a investiga obiceiurile sportive ale românilor și modul în care Zalando le permite să fie activi prin intermediul unei game captivante și a unei experiențe inspiraționale.

Un studiu recent indică faptul că 20% dintre români fac exerciții sau practică sport cel puțin o dată pe săptămână, iar alți 6% practică sporturi de 1 până la de 3 ori pe lună. Datele arată, de asemenea, care sunt obstacolele în practicarea sportului în România, cum ar fi constrângerile de timp (38%) sau lipsa de motivație (22%). Zalando înțelege că îmbrăcămintea sportivă, încălțămintea, accesoriile și echipamentele contribuie adesea la cât de motivați și încrezători se simte oamenii în timp ce fac exerciții sau practică sport. De aceea, Zalando facilitează și creează un spațiu inspirațional pentru clienții săi, atunci când sunt în căutare de îmbrăcăminte și piese sportive potrivite.

Zalando lansează colecția dedicată parasporturilor sub branduri proprii

Continuând eforturile de a construi un sortiment inclusiv și cu adevărat divers pentru grupurile subreprezentate, și recunoscând cât de dificil este pentru persoanele cu dizabilități să găsească îmbrăcăminte sportivă la modă, funcțională și accesibilă, Zalando lansează prima sa colecție dedicată parasporturilor, prin brandurile proprii Pier One Sports și Even&Odd active. Gama, alcătuită din 14 piese și care va fi lansată în iunie, este proiectată cu atenție pentru a oferi îmbrăcăminte stilată, dar funcțională și confortabilă, celebrând nevoile unice și individualitatea entuziaștilor sportivi cu dizabilități fizice.

Zalando a colaborat cu Ottobock, lider global în domeniul healthtech și al protezelor, pentru a accesa informații și feedback de la sportivii lor, în scopul de a crea modele și articole vestimentare care să îi susțină cât mai bine. Un exemplu al stilurilor adaptative de sport care urmează să apară sunt colanții, care au un picior al pantalonului scurtat și finisat cu o bandă elastică pentru a-l menține fix și pentru a îmbunătăți confortul persoanelor cu amputație deasupra genunchiului. Zalando a invitat-o pe atleta  care are un membru amputat Fiona Pinar Batalla să apară în campanie, care prezintă cu mândrie colecția inovativă de îmbrăcăminte sport adaptivă sub brand propriu.

Hub-ul campaniei Zalando și gama dedicată sporturilor și sortimentul adaptiv Zalando sunt disponibile pe zalando.ro.

VIDEO CAMPANIE – AICI 

#YourBestIsYetToCome

#Zalando

 

DESPRE ZALANDO

Zalando este principalul sistem pan-european de e-commerce în fashion și lifestyle din Europa. Fondată la Berlin în 2008, oferim o gamă largă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii și beauty celor peste 50 de milioane de clienți activi din 25 de piețe. Selecția de branduri internaționale include atât nume cunoscute la nivel global, cât și mărci locale. Platforma reprezintă destinația de fashion completă pentru inspirație, inovație, interacțiune și cumpărături. Totodată, sunt o companie europeană de top, axată pe tehnologie, așadar se străduiesc să ofere soluții digitale pentru toți cei implicați în acest proces: de la clienți și parteneri, la toți colaboratorii importanți care fac parte din povestea Zalando. Viziunea lor este să fie un punct de referință în fashion, cu un impact net pozitiv asupra oamenilor și a planetei.