Zalando lansează campania „Ce port?” cu vedete de renume și își prezintă noua identitate de brand

Zalando, una dintre principalele platforme de fashion și lifestyle din Europa, dezvăluie o nouă identitate de brand curajoasă prin lansarea captivantei campanii „Ce port?”. Lansată pe 8 septembrie, campania Toamnă-Iarnă 2024 include o distribuție de renume, printre care actorul aclamat Willem Dafoe, modelul și actrița Brigitte Nielsen, actorul și modelul Luka Sabbat, și creatoarea de conținut și modelul Sabrina Bahsoon, cunoscută sub numele de #TubeGirl.

Zalando lansează campania Toamnă-Iarnă 2024

Campania curajoasă și distractivă „Ce port?” se concentrează pe încrederea în stil și evidențiază experiența universală zilnică cu care oricine poate rezona, indiferent de vârstă, locație sau gen – dilema comună de a decide ce să porți. Pe fundalul vibrant al unui metrou aglomerat, campania surprinde o intersecție dinamică de diferite vieți, origini, preferințe de stil și aspirații, arătând faptul că moda rezonează cu toată lumea, indiferent de destinația călătoriei lor.

Prin această campanie, Zalando dorește să evidențieze felul în care simplifică deciziile de modă și îi inspiră pe oameni să-și găsească încrederea în stil, oferind o varietate largă de produse, conținut inspirațional și o experiență de cumpărături superioară.

Willem Dafoe spune: „‘Ce port’ – o întrebare pe care ne-o punem cu toții și care ne leagă. Aceeași întrebare, răspunsuri diferite. Unii dintre noi suntem extrovertiți, alții introvertiți. Ne exprimăm prin ceea ce purtăm. Când ceea ce alegi să porți se aliniază curiozităților, obiectivelor, identității, dorințelor și esteticii tale, te simți încrezător și calm în interacțiunile cu ceilalți și în fața lumii. Așa cum imaginația unui actor poate fi hrănită de un costum – alegerile tale vestimentare te pot inspira să-ți imaginezi cine poți deveni.”

Brigitte Nielsen spune: „A fost o bucurie să colaborez cu Zalando pentru această campanie. Ritualul zilnic de a te întreba ‘Ce port?’ este universal, dar profund personal. Moda a fost întotdeauna o modalitate prin care mi-am exprimat emoțiile și am rămas fidelă mie însămi. Gama de stiluri oferită de Zalando are ceva pentru toată lumea, permițând oamenilor să găsească ceea ce îi face să se simtă încrezători și frumoși, indiferent de vârstă, mărime sau orice altceva.”

Campania a fost creată în colaborare cu fotografa Sophie Jones, regizorul Aube Perrie și agenția Wieden+Kennedy Amsterdam.

O identitate de brand reînnoită

Campania Toamnă-Iarnă 2024 marchează prima prezentare publică a noii identități de brand Zalando, reprezentând un pas semnificativ în viziunea companiei de a deveni partenerul de lifestyle care ajută clienții să facă alegeri de modă încrezătoare în fiecare zi. Aceasta este aliniată cu noua Strategie Zalando Group, lansată la începutul acestui an, care se concentrează pe calitate, lifestyle și inspirație.

„Schimbările pe care le prezentăm astăzi depășesc o simplă actualizare vizuală. Bazându-ne pe capitalul de brand puternic și recunoașterea pe care Zalando le-a dezvoltat de-a lungul anilor, transformăm brandul pentru a juca un rol mai important în viețile clienților noștri”, spune Anne Pascual, Vicepreședinte Senior Design, Marketing și Content la Zalando.

„Această evoluție se axează pe încrederea în stil și pe redefinirea modului în care clienții noștri se conectează cu moda și lifestyle-ul. Suntem foarte încântați să prezentăm această evoluție prin noua noastră campanie Toamnă/Iarnă 2024, ‘Ce port?’, marcând primul pas în prezentarea noii poziționări de brand și a identității de brand revizuite.”

Noua identitate vizuală introdusă odată cu campania Toamnă-Iarnă 2024 include o schemă de culori portocalii intensificate, un logo modern, mișcări de brand dinamice și un font Zalando personalizat, conceput pentru a fi mai lizibil și accesibil. Noile elemente vizuale vor fi implementate treptat în toate punctele de contact în lunile următoare.

DESPRE ZALANDO

Zalando este principalul sistem pan-european de e-commerce în fashion și lifestyle din Europa. Fondată la Berlin în 2008, oferim o gamă largă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii și beauty celor peste 50 de milioane de clienți activi din 25 de piețe. Selecția de branduri internaționale include atât nume cunoscute la nivel global, cât și mărci locale.

Platforma noastră reprezintă destinația de fashion completă pentru inspirație, inovație, interacțiune și cumpărături. Totodată, suntem o companie europeană de top, axată pe tehnologie, așadar ne străduim să oferim soluții digitale pentru toți cei implicați în acest proces: de la clienți și parteneri, la toți colaboratorii importanți care fac parte din povestea Zalando. Viziunea noastră este să fim un punct de referință în fashion, cu un impact net pozitiv asupra oamenilor și a planetei.