Zalando lansează invitația pentru premiul SS25 Zalando Visionary Award

Zalando, una dintre cele mai importante platforme online de fashion și lifestyle din Europa, invită designerii de modă să aplice pentru premiul SS25 Zalando Visionary Award, în cadrul Copenhagen Fashion Week. Înscrierile urmează a fi deschise pe 12 februarie, data limită pentru transmiterea aplicațiilor fiind sfârșitul lunii mai. Promovând creatorii viitorului, premiul încurajează designerii să își exprime dedicarea față de creativitate și design, inovație și impact social pozitiv, sprijinindu-i să realizeze schimbări semnificative în industria modei. 

Pe lângă îndeplinirea criteriilor de sustenabilitate ale Copenhagen Fashion Week, pentru a deveni eligibili, participanții trebuie să demonstreze cum pot ieși în evidență când vine vorba de unul sau mai mulți dintre următorii piloni:

Creativitate și design: propunerea unei estetici vizuale remarcabile, care reflectă identitatea și individualitatea brandului, transpusă de la concept la realitate prin design, imprimeuri, modele și textile, surprinzând, în același timp, spiritul momentului.

Impact social: promovarea diversității, echității și incluziunii în cadrul companiei, campanii publicitare și varietatea gamei. Implicarea în subiecte cu impact, de exemplu, contribuția la cauze sociale, susținerea transparenței sau a anumitor comunități.

Inovare: utilizarea și promovarea tehnicilor de producție inovatoare pentru a crea colecții vizionare. Tehnicile de producție inovatoare pot include utilizarea de noi materiale, crearea de noi tehnici de vopsire și încorporarea tehnologiei de ultimă generație în lanțul de aprovizionare al brandului –  ilustrând viitorul modei.

Câștigătorul va fi ales de un juriu internațional format din lideri ai industriei, reprezentanți Zalando și juriul Copenhagen Fashion Week. Brandul câștigător va face parte din programul de prezentări a Copenhagen Fashion Week pentru SS25, ce va avea loc în august 2024, și va primi un premiu de 50.000 de euro, precum și suport financiar pentru realizarea prezentării colecției.

Lena Sophie Röper, Director Designer & Luxury la Zalando, a declarat: „Prin intermediul Zalando Visionary Award, ne propunem să îi aducem în prim plan pe cei care contribuie în mod pozitiv la industria modei. Întotdeauna mă inspiră să văd cât de inovatoare și progresive devin creațiile de design în fiecare an. Acest lucru ne arată cât de mult spațiu există în industrie pentru schimbări pozitive, iar noi ne-am luat angajamentul de a le încuraja prin intermediul premiului. Sunt nerăbdătoare să văd cum vor răspunde brandurile propriilor provocări în următorul sezon SS25.”

După câștigarea premiului SS24 Visionary Award, Zalando a colaborat din nou cu Paolina Russo în cadrul Copenhagen Fashion Week. Noua colecție mult-așteptată a brandului a fost dezvăluită consumatorilor și experților din industrie într-o prezentare cu tematică runică și un spectacol realizat de Esben Weile Kjær.

Pentru mai multe informații despre premiu și înscrieri, accesați copenhagenfashionweek.com.

 

DESPRE ZALANDO

Zalando este una dintre cele mai importante platforme online de fashion și lifestyle din Europa. Fondată la Berlin în 2008, brandul ofer[ o gamă largă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii și beauty celor peste 50 de milioane de clienți activi din 25 de piețe. Selecția de branduri internaționale include atât nume cunoscute la nivel global, cât și mărci locale. Platforma reprezintă destinația de fashion completă pentru inspirație, inovație, interacțiune și cumpărături.

Totodată, sunt o companie europeană de top, axată pe tehnologie, străduindu-se să ofere soluții digitale pentru toți cei implicați în acest proces: de la clienți și parteneri, la toți colaboratorii importanți care fac parte din povestea Zalando. Viziunea lor este să fie un punct de referință în fashion, cu un impact net pozitiv asupra oamenilor și a planetei. 

 

DESPRE SĂPTĂMÂNA MODEI DIN COPENHAGA

Săptămâna modei de la Copenhaga (CPHFW) este cea mai mare săptămână a modei din Europa de Nord, care are loc de două ori pe an, în ianuarie/februarie și august. Considerată a cincea săptămână globală a modei, Copenhagen Fashion Week găzduiește presa internațională de top, cumpărători și lideri ai industriei din întreaga lor rețea globală la patru zile de spectacole, prezentări, instalații și evenimente, alături de expoziția comercială CIFF x Revolver. Sustenabilitatea este punctul central al Săptămânii Modei de la Copenhaga, care se străduiește să facă schimbări substanțiale pentru a inspira și încuraja industria să își accelereze eforturile de sustenabilitate.

În ianuarie 2020, Săptămâna Modei de la Copenhaga a dezvăluit un ambițios Plan de acțiune pentru sustenabilitate întins pe trei ani, prezentând un sistem inovator de cerințe pentru ca brandurile să facă parte din programul oficial, care a fost implementat la ediția AW23 a CPHFW. Planul de acțiune este revizuit și lansat la fiecare trei ani, poziționând CPHFW ca fiind cea mai importantă săptămână de modă în cadrul domeniului sustenabilității.

 

Foto copertă: Copenhagen Fashion Week – Paolina Russo Runway – Credit photo: James Cochrane