Zalando x Paco Rabanne: croieli inovatoare și nuanțele puternice

Zalando, una dintre cele mai importante platforme online de fashion și lifestyle din Europa, și casa de modă inovatoare Paco Rabanne lansează o colecție capsulă pentru sezonul Primăvară/Vară 23. Prin cromatica vibrantă și croielile dinamice, colecția își propune să stimuleze simțurile – văz, atingere și auz. Fiecare piesă a fost gândită și creată pentru a trezi emoții și a intensifica experiența senzorială, invitându-i pe cei care o poartă să-și folosească simțurile și să își descopere latura lor colorată. 

Colecția capsulă este compusă din 40 de piese: 20 prêt-à-porter, 17 accesorii și 3 modele de încălțăminte, inspirate de cele mai mari realizări ale Paco Rabanne, și întruchipând designul emblematic al casei de modă. Utilizarea metalului și alegerea unor croieli inovatoare, alături de nuanțele puternice, perfecte pentru vară,  sunt elementele reprezentative ale colecției.

Campania asociată colecției realizate de Paco Rabanne pentru Zalando este ilustrată printr-o colaborare cu o nouă generație de artiști; Crystal Murray (cântăreață și compozitoare), Dustin Muchuvitz (DJ și model) și Aj Yel (model). Styling-ul a fost realizat de Glen Mban, ce sărbătorește bucuria de a interpreta moda într-o manieră ludică, reinventând regulile creațiilor de lux și exprimând unicitatea individuală.

Lena-Sophie Röper, Director Designer & Luxury Zalando: „Colecția capsulă Paco Rabanne este un pas important în demersul nostru pentru a deveni o destinație pentru categoria de fashion designer. Cu experiența pe care o deținem în domeniu, oferim clienților noștri inspirație pentru stiluri premium și îi punem în legătură cu brandurile partenere, printr-o experiență unică și personalizată. Colaborarea cu casa de modă Paco Rabanne este un exemplu al acestei direcții, aducând la un loc viziunea creativă a brandului cu experiența noastră diferențiată și inspirațională de achiziții de designer, pentru următoarea generație de clienți de produse de lux”.

Colecția capsulă va fi disponibilă în exclusivitate pe Zalando pe 25 de piețe europene, din 12 aprilie. 

Campania integrată a cărei direcții creative este semnată de Flore Bottaro se lansează pe 11 aprilie, și este realizată în colaborare cu Kitten Production Agency. 

DESPRE ZALANDO

Zalando este una dintre principalele platforme de fashion și lifestyle online din Europa. Fondată la Berlin în 2008, compania oferă o gamă largă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii și beauty, celor peste 50 de milioane de clienți activi din 25 de țări. Selecția de branduri internaționale include atât nume cunoscute la nivel global, cât și mărci locale.

Zalando este o platformă integrată, ce oferă inspirație, inovație și interacțiune când vine vorba de domeniul fashion. Suntem totodată o companie de top axată pe tehnologie, așadar ne străduim să oferim soluții digitale pentru fiecare aspect al procesului și pentru toți cei implicați: de la clienți, la parteneri, la colaboratorii importanți ce fac parte din povestea Zalando. Ne dorim să fim un punct de referință în fashion, dar și o platformă sustenabilă, cu impact net pozitiv asupra oamenilor și planetei.

 

DESPRE PACO RABANNE: O VIZIUNE INOVATOARE ȘI UNICĂ DIN 1966 

O casă de modă inovatoare la fel specială în prezent ca atunci când a fost fondată în 1966, Paco Rabanne se remarcă prin îmbinarea viziunii avangardiste cu valorile moderne. Încă de la primele colecții din anii ‘60 și ’70, brandul din Paris a explorat idei de design radicale – de la utilizarea plasei metalice ca țesătură ce conturează corpul, la combinația de materiale neconvenționale care creează siluete cinetice.

Purtate de personalități ca Brigitte Bardot, Jane Birkin, Françoise Hardy și Audrey Hepburn, modelele îndrăznețe Paco Rabanne au devenit iconice și identificabile. Ele au dat naștere unei expresii libere a feminității, în continuă schimbare ,care a depășit normale tradiționale, adoptând o atitudine naturală și relaxată. Odată cu numirea lui Julien Dossena ca director artistic în 2013, brandul a primit o infuzie de prospețime, reflectată în referințele sale eclectice și creațiile inspirate. Prin colaborări continue cu talente artistice consacrate precum Marie-Amelie Sauvé, Marc Ascoli și Peter Saville, Paco Rabanne are o viziune dinamică asupra istoricului său și o abordare incluzivă a comunității sale.

Dincolo de rețeaua sa de retail, brandul și-a dezvoltat o prezență digitală puternică – atât prin intermediul site-ului, cât și a furnizorilor online – care a permis unei noi generații să descopere cum moștenirea Paco Rabanne continuă să fie în pas cu vremurile.