Adela Sîmpălean: Iubirea față de oameni, atuul oricărui antreprenor

Adelei Sîmpălean îi place să vadă că oamenii sunt fericiți. Acestă chemare este ceea ce a condus-o să deschidă salonul de înfrumusețare fistiq – the beauty salon.

De când era mică, îi plăcea să deseneze și să tricoteze. Mereu a fost uimită de diversitatea oamenilor în atât de multe privințe: arta, societatea, literatura, viața de zi cu zi, culturile diferite. A ales să studieze limbile străine, continuând să observe oamenii și particularitățile lor.

Nu e de mirare că acum, după 15 ani, focusul ei este în continuare conexiunea cu oamenii și dorința de a-i face să se simtă mai fericiți, să arate mai bine, mai tineri și sănătoși. Adela ne vorbește despre frumos, stilul de leadership și tendințele actuale în materie de beauty.

Care este conceptul pe care se bazează salonul de beauty fistiq, pe care îl manageriezi?

A oferi serviciile potrivite în timpul și la momentul potrivit, într-o ambianță cât mai plăcută. Această combinație să transforme vizita la fistiq într-o experiență.

Povestește-ne puțin despre sursele tale de inspirație.

Cred că sursele mele de inspirație sunt oamenii. Îmi place să observ oamenii și să aleg ce e mai frumos la fiecare.

Cum ai descrie stilul tău de leadership în relație cu echipa ta?

Mă interesează mult comunicarea și încerc să ascult. Caut să îmi înțeleg colegii, să dezvăluim ce îi face fericiți, ce îi provoacă să ofere ce au mai bun. Am mai remarcat că atunci când cred cu tărie și iubesc ceva, entuziasmul meu este molipsitor. Nu oferim, la fistiq, servicii în care nu cred.

Cum consideri că ar trebui să își planifice timpul alocat serviciilor de înfrumusețare o femeie de business/antreprenor extrem de ocupată, care este sfatul tău?

La fel cum își planifica și obiectivele în business. Își stabilește împreună cu specialiștii în frumusețe obiectivul de atins, pașii (număr de tratament, tipuri de tratamente), ia în calcul posibilele piedici și caută, tot împreună la specialiștii, metode pentru a le rezolva, termenul pentru realizarea obiectivului.

Și alcătuiește, împreună cu specialiștii pe fiecare domeniu și recepția salonului, planificarea vizitelor în timp eficient. Astfel are o imagine clară despre ce are de făcut, când, cât durează și cât costă.

Au existat situații când ai avut şi momente de îndoială în business-ul tău?

Desigur. Au fost momente când am avut îndoieli, am făcut și greșeli. Cred că momentele de îndoială pot fi prilejuri bune pentru a reface o analiză a valorilor, a misiunii, a beneficiilor și a piedicilor. Odată clarificate, fie îndoiala este confirmată și direcția adaptată în consecință, fie infirmată și atunci nu doar ca dispare, însă entuziasmul crește.

În opinia ta, care sunt tendințele actuale în materie de beauty?

Din perspectiva mea, există două tendințe: frumusețea naturală (a minimiza semnele trecerii timpului, încercând să păstrăm frumusețea personală a fiecăruia) și frumusețea ca și standard. Personal, aleg să respect opțiunile fiecăruia și cred că uneori, cele două tendințe se mai întrepătrund. Alegerile sunt la latitudinea fiecăruia dintre noi, după propriul confort, dorințe și așteptări.

Spune-ne 3 aspecte care te definesc cel mai bine.

Mă consider o persoană etică, responsabilă și iubitoare.