Cum se vinde luxul? „Selling Luxury” Masterclass cu Tatiana Balaban

Intră în lumea captivantă a luxului participând la “Selling Luxury” Masterclass, singurul curs din România conceput pentru a oferi o înțelegere cuprinzătoare a nuanțelor din industria luxului.

De la haute-couture și ospitalitate high-end până la bijuterii de lux și ceasuri rafinate, bauturi spirtoase și parfumerie, “Selling Luxury” Masterclass va dezvălui secretele succesului din industria luxului internațional.

Masterclass-ul “Selling Luxury” este o experiență de învățare captivantă, organizat de Tatiana Balaban, consultant in Managementul Brandurilor de Lux, având o experiență vastă în sectorul luxului la Paris și Londra. Printr-o combinație de prelegeri captivante, studii de caz, discuții interactive și activități practice, participanții vor pătrunde adânc în lumea multi-fațetă a luxului, obținând informații valoroase despre istoria, evoluția, caracteristicile unice și tendințele actuale ale acestuia.

Agenda:

Universul luxului

Aceasta este o introducere în universului luxului, ceea ce va conduce către o mai bună înțelegere a luxului ca și cultură sau ca produs. Vom stabili ce NU este lux și vom discuta despre ce sunt conglomeratele de lux.

Paradoxurile luxului

Pentru a avea succes în managementul unui brand de lux, trebuie să urmați elemente contrare strategiei tradiționale de piață. Adică preț, distribuție, timp, funcție, producție, raritate, managementul relației cu clientul și comunicare. Veți recunoaște și înțelege care sunt caracteristicile unui produs de lux și care sunt elementele principale care definesc un produs de lux.

Produsul de lux

Produsele de lux își îndeplinesc funcția la fel ca echivalentul lor din orice alt segment de preț. Cu toate acestea, bunurile de lux sunt achiziționate sub influența altor criterii decât scopul concret pentru care au fost proiectate.

Serviciile de lux

Serviciile de lux reprezintă un domeniu care nu a fost încă explorat în literatura de specialitate. Serviciile de lux apar ca extensii imateriale pentru bunurile fizice care fac obiectul deciziei noastre de cumpărare.

Cum se construiește un brand de lux?

Ești antreprenor și vrei să construiești un brand de lux? Iată câteva informații despre construcția companiei visurilor tale.

Comunicarea de lux

Află care sunt cele mai importante căi de comunicare în industria luxului și abordează o strategie specifică domeniului tău de activitate.

Consumatorul de lux

Consumatorul de lux este o persoană specială, care are nevoi și așteptări speciale. Cine este consumatorul de lux modern și cum să păstrezi loialitatea unor astfel de consumatori, acestea sunt întrebările la care vom răspunde pe parcursul sesiunii.

Retail de lux

Agentul de vânzări este cea mai importantă persoană dintr-o companie de lux. El este cel care livrează produsul către consumatorul final: confident, pasionat și adorat de clienți. Expertul ascultă clienții, identifică nevoile lor, face sugestii și ajută clienții să se simtă în centrul atenției.

Cui se adresează?

”Selling Luxury” Masterclass se adresează atât celor care vor să fie inițiați în industria luxului, cât și celor care activează deja în domeniu, punând în discuție analize și subiecte de specialitate care vor fi esențiale în înțelegerea mai bună a luxului.

Beneficiile participării la “Selling Luxury” Masterclass:

– Vei putea avea o înțelegere cuprinzătoare asupra universul luxului;

– Vei dezvolta informații despre strategiile și tehnicile folosite de mărcile de lux de succes;

– Vei învăța cum să descoperi clienții de lux și cum să menții loialitatea acestora;

– Vei identifica și ulterior vei adopta o atitudine și comportament care transmit valorile luxului în relațiile cu clienții;

– Vei dobândi cunoștințe despre oportunitățile unice din sectorul de lux;

– Îți vei imbunătăți capacitătea de a identifica și de a răspunde nevoilor consumatorilor de lux;

– Vei ințelege cum să îmbunătățești calitatea serviciilor – evaluarea și îndrumarea de zi cu zi;

– Îți vei crea o rețea importantă de profesioniști din industrie;

– Vei primi un certificat de participare

Tutor: Tatiana Balaban

Nominalizată „40 under 40” Europe 2023 la Istanbul și absolventă a unui Euro-MBA în Luxury Brand Management în cadrul INSEEC Paris, Tatiana este cunoscuta în România drept cel mai devotat evanghelist al luxului ca disciplină științifică. Autoarea a “The Luxury Book”, primului manual pentru înțelegerea și promovarea luxului publicat în România, Tatiana s-a dedicat cercetării continue pentru conceperea cursurilor adaptate publicului larg, cât și a programelor de training aplicate echipelor diverselor organizații. 

Provocările a 13 ani de carieră alături de branduri precum Cartier, Louis Vuitton, Goyard și Gucci au fost transpuse în masterclass-ul “Selling Luxury”, ce au recomandat-o ca lector invitat în cadrul London Business School.

Ca fondatoare a Luxury Adviser Group, Tatiana oferă consultanță specializată pe domeniile strategiei, comunicarii și sustenabilității proiectelor start-up, fondurilor de investiții și profesioniștilor interesați de varii industrii din sectorul luxului. Certificată Gemological Institute of America (GIA) și lectorul programelor de training oferite de World Gemological Institute London, Tatiana activează în marketing și dezvoltare de brand în prestigioasa artera a diamantelor din Londra.

Data: 16 Septembrie 2023

Ora: 10AM – 17PM

Locatie: Bucuresti

Taxa de participare: 1.100 lei

Înregistrare link : https://www.luxury-adviser.com/product/sample-product/selling-luxury/