Despre comerțul online. Cum să creezi o pagină de produs eficientă

Dacă afacerea ta se desfășoară cu precădere online, atunci pagina de produs este elementul care va atrage clienții. Aceasta trebuie să fie cât mai interactivă, ușor de folosit pentru oricine, clară, aerisită, iar conținutul să fie de calitate.

Laptop key showing the word "shop", in pink color.

Primul lucru pe care trebuie să îl bifezi la pagina ta este aspectul aerisit și profesionist. Alege o temă de site cât mai simplă, dar de efect. Pentru fotografiile de produs de pe site apelează la serviciile unui fotograf profesionist dacă tu nu deții aceste capacități. Fotografia de produs nu este pe atât de simplă ca cele pe care le faci pentru a le posta pe rețelele tale de socializare. Trebuie să ții cont de lumini, nuanțe, aranjări ale produsului, elemente care pentru un fotograf sunt comune, iar rezultatul va fi unul de nota 10.

cropped-image-of-woman-inputting-card-information-and-key-on-phone-or-laptop-while-shopping-online_1423-68

Un alt punct important este cel al detaliilor despre produs. Oferă cât mai multe informații clientului și anticipează toate întrebările care i-ar putea trece prin minte. Dacă el va găsi un răspuns transparent la ele încrederea în firma și în produsele tale va crește și dintr-un potențial client va deveni un client fidel.

hand-with-a-credit-card-and-a-laptop_1232-619

Coșul de cumpărături trebuie să fie foarte vizibil, precum și comenzile de cumpără acum, adaugă în coș sau adaugă în wishlist. Prețurile trebuie și ele să fie clare, iar dacă există reduceri, bulinele roșii să iasă cât mai tare în evidență, dar să nu deranjeze imaginea per total.

Partea de feedback este foarte importantă și orientează clientul, așadar optează și pentru această caracteristică. Clienții anteriori vor putea lăsa păreri despre produs, fapt ce va înclina balanța. Tot pentru creșterea credibilității, poți realiza și o secțiune de video, în care să prezinți anumite produse în materiale multimedia, nu mai lungi de 1 minut.

Mare atenție la informațiile privind livrarea și politica de retur. Unele site-uri tind să folosească un buton mic, în josul paginii pentru astfel de informații. Acest lucru se poate traduce în mintea consumatorului ca o lipsă de transparență. Pentru a prezenta aceste politici te poți folosi și de infografice clare care să explice pașii de urmat.

online-seller-check-customer-list_1421-1368

Opțiunea de LiveChat va aduce un plus valoare site-ului. Clienții vor putea cere informații adiționale și le pot primi în timp real, iar asta este un mare avantaj pentru afacerea ta.

By Loredana Bertișan – Editor Contribuitor The Woman

2

Loredana este de profesie jurnalist, cu experiență de peste cinci ani în domeniu. A lucrat pentru mai multe publicații locale și naționale și a urmat mai multe stagii de formare în domeniu atât în țară, cât și în străinătate. Este absolventă a Departamentului de Jurnalism din cadrul Universității ,,Babeș-Bolyai”. Pe parcursul studiilor a descoperit că are o pasiune pentru partea de social și voluntariat, așadar a creat comunitatea Art4Education prin care se ocupă de campanii caritabile pentru copiii din satele României.

Sursă foto: freepik.com