Silk Garden Party, evenimentul anual organizat de designerul Laura Hîncu pentru comunitatea iubitorilor de mătase și cașmir din România la Unda – Open Possibilities, a marcat 14 ani de la lansarea brandului Laura Hîncu – Silk & Cashmere.
În acest an, brandul Laura Hîncu continuă să surprindă plăcut cu lansarea colecției Enhanced Basics – o selecție de piese esențiale, gândite să devină elemente cheie în garderoba oricui apreciază rafinamentul. Realizate din mătase și cașmir de înaltă calitate, aceste piese îmbină tradiția cu modernitatea, oferind articole ce reflectă un echilibru perfect între clasic și contemporan. Fiecare piesă, de la slip dress-uri și cămăși esențiale, la tricouri, topuri și fuste, este lucrată cu atenție la detalii, fiind disponibilă într-o varietate de culori și texturi care se adresează celor mai rafinate gusturi.
În plus, Laura Hîncu a extins colecția dedicată casei (HOME), introducând pijamale sofisticate, fețe de pernă din mătase și seturi de așternuturi personalizabile. Acestea sunt disponibile într-o gamă variată de culori, aducând un plus de eleganță și confort oricărui cămin.
Colecția premium, 24K Gold-dipped, cu piese statement pentru ocazii speciale, a fost de asemenea îmbogățită cu trei noi modele de rochii. Aceste piese sunt perfecte pentru evenimente formale sau petreceri, aducând un aer de sofisticat oricărei apariții.
Colecțiile Laura Hîncu sunt destinate celor care valorizează calitatea și confortul, îmbinate cu un stil rafinat. Produsele brandului sunt segmentate pe site-ul oficial în categorii distincte: mătase, cașmir, cadouri și private fashioning – un serviciu bespoke ce îmbină personalizarea cu perfecțiunea. Fie că este vorba despre o rochie din mătase, o cămașă pentru birou, un palton clasic din cașmir sau un cadou deosebit, Laura Hîncu oferă o varietate de cateva sute de articole menite să satisfacă cele mai diverse și exigente nevoi.
„Înainte de quiet luxury, noi i-am spus estetica simplității pe mătase și cașmir, și astfel transmitem mai ușor ce propunem prin designul nostru – piese vestimentare gândite ca investiții, prioritizarea confortului și calității în detrimentul epatării și branding-ului excesiv, și preocuparea pentru efectele create de consumul excesiv de haine asupra mediului în care trăim.”, ne împărtășește Laura Hîncu, Fashion Designer și owner-ul brandului.
Quiet luxury reprezintă o alegere conștientă, menită să combată tendințele de consum excesiv și să promoveze sustenabilitatea. Într-o lume dominată de fast fashion, Laura Hîncu alege să ofere produse care să reziste nu doar din punct de vedere stilistic, ci și din perspectivă etică, contribuind astfel la protejarea mediului înconjurător.
După 14 ani de activitate, perioadă în care brandul Laura Hîncu a reușit să își consolideze poziția în piață începe să culeagă roadele eforturilor sale, resimțind efectele pozitive ale investițiilor în creativitate și atenție la detalii.
Cu o viziune optimistă asupra viitorului, Laura Hîncu continuă să inoveze și să ofere clienților săi produse de excepție, pregătită să își extindă și mai mult influența în industria modei. Această evoluție confirmă faptul că munca susținută și preocuparea pentru excelență sunt răsplătite în cele din urmă, transformând fiecare provocare într-o oportunitate de creștere.
Evenimentul Silk Garden Party a reunit clienți fideli brandului, parteneri și prieteni, cât și personalități publice din televiziune și din mediul online, precum Corina Caragea, Albertina Ionescu, Amalia Enache, Diana Bart, Teodora Tompea, Lavinia Petrea, Andreea Brașovean, Iulia Ionescu, Simona Țăranu, Alexandra Ungureanu, Lorena Buhnici sau Carmen Negoiță, care au ales să poarte cele mai recente creații ale designerului.
Partenerii evenimentului: Kultho Forever Diamonds, Zoiss Home Design, Parma Food, Simmon’s Boutique și Nuxe Paris.
Pentru mai multe informații, Laura Hîncu poate fi contactată aici:
- Site:https://laurahincu.ro
- Instagram: @laurahincu
- LinkedIN: https://ro.linkedin.com/in/laurahincu
- Showroom: Strada Icoanei nr 65A, București / 0727 165 508