„Le-aș sfătui să nu se aștepte doar la lucrul cu flori și buchete colorate, ci și la bugete, întâlniri de strategie, research continuu și multă muncă!”
În ultimii ani, am început să fim părtașii unui fenomen, pe cât de rapid, pe atât de trist- dispariția pădurilor din România, prin tăiere ilegală. Chiar dacă scopurile sunt diverse, scuzate aparent de trenduri, trebuințe reale sau tradiții, rezultatele sunt aceleași, iar neputința noastră este vizibilă.
Cu câtiva ani în urmă, din dorința de a păstra tradiția de Crăciun, fără a contribui mai puțin benefic la prezervarea mediului, am hotărât să iau în calcul varianta bradului la ghiveci, chiar dacă acesta era mai mic și avea nenumărate nevoi, în deplin contrast cu bradul înalt până în tavan, care ne-a marcat copilăria. Pentru că nu eram suficient de documentată, bradul, din păcate, nu a rezistat după replantare, așa că, anul acesta am hotărât să cer sfaturi specialiștilor.
Am descoperit Floria.ro, un magazin online și o afacere, care a avut o evoluție excelentă pe piață. Floria.ro oferă clienților produse unice și actuale, reușind să se adapteze la cerințele pieței din România. Pagina de Facebook dovedește activitatea intensă a echipei, prin prezența celor peste 98.000 de fani, iar blogul Floria stă la dispoziția cititorilor, cu sfaturi utile.
Marina Popescu este General Manager Floria.ro și a acceptat să ofere un interviu pentru TheWoman.ro. Am descoperit faptul că, pe lângă oferta brazilor la ghiveci, Floria dispune și de un inedit serviciu de replantare, pentru clienții care nu dispun de un loc în care bradul să poată fi replantat.
Prin acest „Serviciu de Replantare”, Floria asigură ridicarea bradului din locuința clientului, păstrarea bradului pe timpul iernii, în condiții optime și replantarea lui atunci când mediul este favorabil, în luna martie, când va fi demarată o campanie de replantare a acestor brazi în parcul Herăstrău, acțiune la care pot participa și clienții.
Am aflat și vă pot dezvălui cu admirație faptul că, printre multitudinea de premii acordate magazinului online, Floria este și „Furnizorul Oficial al Casei Regale a României”:„Obținerea acestui titlu confirmă, încă o dată, încrederea pe care clienții români, indiferent că sunt persoane obișnuite sau de rang înalt, o au în produsele noastre. Gestul Casei Regale ne încurajează, dar ne și responsabilizează, deopotrivă.”, declară Marina Popescu. Astfel, până în anul 2018, toate buchetele și aranjamentele florale, folosite de Casa Regală, vor fi de la Floria.
Când s-a născut această afacere?
Floria.ro, afacerea care conduce în topul vânzărilor online de flori, a împlinit 6 ani de existență în anul 2016, fiind fondată în luna iulie, a anului 2010. Floria.ro a câștigat de cinci ori titlul „Florăria Anului” la Gala Premiilor eCommerce, în anii 2010, 2013, 2014, 2015 și 2016, iar din luna mai, a anului trecut, este Furnizorul Oficial al Casei Regale a României, pentru buchete și aranjamente. Din toamna anului 2014, Floria.ro devine florăria „Pentru gentlemanul din fiecare” și îi ghidează pe bărbați să ofere flori, asemenea unor gentlemani desăvârșiți. Floria.ro este marcă atestată Trusted și livrează flori și buchete în toată lumea și, în peste 130 de orașe din România, oferă transport gratuit și livrare în 2 ore.
Cum se împacă statutul femeii de carieră cu cel de soție și proaspătă mămică?
Cu cel de soție se împacă bine. Cu cel de mămică, este greu de spus în această perioadă, pentru că fetița are doar 2 săptămâni și deocamdată cele două nu au început „să se împace”. Am convingerea că voi găsi echilibrul între toate, cu ajutorul echipei – echipa de la birou și echipa de acasă.
Ce te-a determinat să alegi ca în acest business să fie inclus un serviciu atipic, rar întâlnit în România, însă vital pentru ecologie- replantarea brazilor la ghiveci, în condiții propice pentru dezvoltarea lor și transparente pentru clienți?
Fiind o florărie online „Pentru gentlemanul din fiecare”, consider că un gentleman modern trebuie să fie foarte atent nu doar în relațiile cu cei din jurul său, dar și în relația sa cu mediul și cu natura. De aici, de câțiva ani am propus și am promovat intens ideea de a alege, de Crăciun, brazi crescuți în ghiveci, care au șanse aproape 100% să se prindă după replantare. Aceștia au rădăcinile foarte puternice și, dacă sunt ținuți în condiții bune, pot fi plantați cu succes în luna martie.
Mulți clienți ne-au ridicat, însă, problema păstrării lor până în martie, când este timpul propice pentru replantare, astfel că ne-am gândit să introducem acest serviciu adițional, opțiunea de ridicare a bradului, păstrarea lui în depozit, în condiții optime, până în martie și replantarea.
Care este Povestea Floria din această iarnă?
„White Christmas” este ceea ce definește colecția de buchete de flori albe ca zăpada, din această iarnă pe www.floria.ro. Designerii Floria.ro propun, pentru această perioadă a anului, buchete și aranjamente florale create dintr-o selecție de flori albe, care duc cu gândul la superbele peisaje de iarnă, cu mici accente de roșu și crem. Designerii Floria.ro păstrează eleganța specifică buchetelor și în noua colecție de iarnă, adăugând tonuri feminine, rafinate și delicate. Floriștii Floria.ro au ales pentru această colecție flori precum-amarylis, lisianthus, cale, eucalypt, trandafiri, minigerbere, crini și garoafe, care creează buchete pline de gingășie, puritate și eleganță.
Ce sfaturi ai oferi femeilor care își doresc o carieră, antreprenoare la început de drum, care tind spre un ideal în acest domeniu?
Le-aș sfătui să nu se aștepte doar la lucrul cu flori și buchete colorate, ci și la bugete, întâlniri de strategie, research continuu și multă muncă.
By Diana Arieșan – Editor Contribuitor The Woman
Diana este profesor pentru învățământul preșcolar cu o experiență de peste 11 ani și autorul cărții „Abis în dealul sihastru”, lansată în anul 2013 (Editura Grinta, Cluj-Napoca). În anul 2015 a devenit membru al Cenaclului UBB, proiect realizat în parteneriat cu Uniunea Scriitorilor din România, Filiala Cluj. Absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației și a Școlii Populare de Arte „Tudor Jarda”, din Cluj-Napoca, secția retorică, Diana are preocupări pentru artă, sub toate formele sale. În perioada 2012-2014 a fost membru al trupei de teatru „Pavlov 25”, iar în prezent își consolidează abilitățile de retor în cadrul diferitelor evenimente culturale.
Sursă foto: Floria.ro