Optimizează-ți afacerea pentru mobil. Nivelul de navigare de pe smartphone-uri s-a dublat

Dacă ai o afacere și vrei să te promovezi cât mai mult, cu un impact real, trebuie să acorzi atenție schimbărilor tot mai frecvente din domeniu. A ajunge la clientul tău este cel mai important pas spre finalitatea ,,întâlnirii”, plasarea unei comenzi. Cele mai noi date deținute de Agenția Națională  pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) relevă faptul că în prima jumătate a anului 2017, traficul de internet realizat de pe telefonul mobil s-a dublat față de perioada similară a anului trecut.

Business shopping situation idea concept.

Președintele ANCOM a mai adăugat faptul că nivelul de consum mediu lunar de internet pe mobil a depășit 1 GB, cu o creștere de 13% la numărul total de conexiuni. 85% din populația României are acces la internet mobil, fapt datorat și de creșterea popularității abonamentelor. Conexiunile 4G s-au dublat față de aceeasi perioadă a anului trecut, totalizând aproape jumătate din conexiunile la internet mobil.

happy-worker-lying-on-the-couch-and-using-her-cell-phone_23-2147604988

De asemenea, anul acesta, cu ocazia reducerilor din campania Black Friday, retailerii au constatat că mult peste jumătate din cumpărători au ales să folosească mobilul pentru tranzacții, prin urmare interfața user friendly pe mobil a fost un aspect-cheie pentru client: „Este anul mobilului, peste 67% din traficul zilei de Black Friday 2017 a venit de pe mobil şi asta arată că mobile shoppingul este cel mai simplu mod de a comanda un produs sau un serviciu”, a declarat Tudor Manea, directorul general al eMAG, potrivit Capital.ro.

laptop-and-shopping-bags-online-shopping-concept_1423-189

În plus, unele firme au oferit din start posibilitatea de a avea acces la reduceri mai întâi prin aplicația de mobil, iar mai târziu pe site-ul clasic. Cunoscuta platformă de îmbrăcăminte, Fashion Days a dat startul reducerilor la ora 20.00 pentru aplicaţia de mobil şi, o oră mai târziu pe site.

By Loredana Bertișan – Editor Contribuitor The Woman

2

Loredana este de profesie jurnalist, cu experiență de peste cinci ani în domeniu. A lucrat pentru mai multe publicații locale și naționale și a urmat mai multe stagii de formare în domeniu atât în țară, cât și în străinătate. Este absolventă a Departamentului de Jurnalism din cadrul Universității ,,Babeș-Bolyai”. Pe parcursul studiilor a descoperit că are o pasiune pentru partea de social și voluntariat, așadar a creat comunitatea Art4Education prin care se ocupă de campanii caritabile pentru copiii din satele României.

Sursă foto: www.freepik.com