Tips&tricks pentru a face din Instagram o platformă ideală de promovarea afacerii tale

Cu siguranță folosești Instagram și InstaStories zi cu zi pentru identitatea ta din social media. Dar te-ai gândit că îți poate fi util și pentru campaniile firmei tale? Un profil bun de Instagram poate crește vânzările și poate face utilizatorul să fie mult mai conștient de existența produselor sau serviciilor tale pe piață.

pile-of-3d-instagram-logos_1379-876

Pe Instagram există două aspecte de la care nu trebuie să faci rabat niciodată: calitatea din punct de vedere vizual a fotografiilor postate și arta hashtag-urilor. La capitolul pozelor, Instagram te ajută cu filtre și butoane de modificare a imaginii, însă, pentru o pagină de produs, este de asemenea esențial ca acestea să fie cât mai clare. Dacă vorbim de hashtag-uri, valoarea lor nu se măsoară în numărul lor, ci în caliatatea și impactul pe care îl aduc. Prin urmare, nu trebui să folosești zeci de hastag-uri când poți folosi doar câteva dar care să aducă foarte mult public.

loei-thailand-may-10-2017-hand-holding-samsung-s8-with-mobile-application-for-instagram-on-the-screen_1232-4911

Un mod foarte bun de a menține clienții pe postările tale este realizarea de postări (sau de reclame) tip carusel, care să spună o poveste. Poți alege patru-cinci fotografii care se completează unele pe celelalte, care prezintă o ofertă nouă sau detaliază un anumit produs. Adaugă descrieri personalizate pentru fiecare poză, dar nu uita să păstrezi un ton cât mai simplu, concis și la obiect. Deși Instagram nu impune o limită de caractere cum face Twitterul, este obositor ca utilizatorul să vadă blocuri mari de text.

close-up-of-hand-woman-using-phone-in-coffee-shop-with-vintage-toned_1627-770

Folosește-te și de opțiunea Instagram Stories ca să fii aproape de urmăritorii tăi, dar și ca să măsori un altfel de impact, cel de interactivitate. Dacă la postările clasice măsori impactul în aprecieri sau comentarii primite, dar nu poți vedea până la urmă cât de multă lume a văzut poza, la cele de pe Stories vei putea vedea câți urmăritori au dat click pentru a vedea povestea. Dacă vei primi mesaje ca urmare a conținutului de pe Stories, este foarte important să răspunzi prompt, pentru a crește încrederea și pentru a clădi, pas cu pas, o comunitate.

By Loredana Bertișan – Editor Contribuitor The Woman

2

Loredana este de profesie jurnalist, cu experiență de peste cinci ani în domeniu. A lucrat pentru mai multe publicații locale și naționale și a urmat mai multe stagii de formare în domeniu atât în țară, cât și în străinătate. Este absolventă a Departamentului de Jurnalism din cadrul Universității ,,Babeș-Bolyai”. Pe parcursul studiilor a descoperit că are o pasiune pentru partea de social și voluntariat, așadar a creat comunitatea Art4Education prin care se ocupă de campanii caritabile pentru copiii din satele României.

Surse foto: freepik.com